نظرات | keyvan SH
ترتیب نمایش
دوستان کسی اگه از این سری کارای لوتانس تجربه ای داره لطفا بگه
این همون چیزی که دوست داری برای عشقت بخری و بهش هدیه بدی
1 تشکر شده توسط : مهسا نصرتی
ماندگاریش خیلی بیشتر از ایناست. حتی نفسای آخرش هم بیشتر از یکی دو روز روی لباس می مونه
1 تشکر شده توسط : صادق اف
حسی که من به برند هررا دارم اینه که عطراش خیلی زود همه گیر و دمده می شه و این خیلی خوب نیست مثل آهنگای دم دستیه که به سرعت همه گیر می شن و بعد فراموش می شن
توی پروجکشن ابتدایی اتفاقا خودشو تلخ و سبز نشون می ده به نظرم. من بارها تستش کردم، بوی برگای سبز و حالت تازگی مرکبات داره با یه تناژی از بوی هوای ساحل. در ادامه کلا شیرین می شه، اما نه خیلی غلیظ و پررنگ و در انتها باز تلخ و شیرین به هم می رسن.
1 تشکر شده توسط : atarbashi
من کمی با بوی گیاهیش مشکل دارم. گاهی به نظرم خیلی اغراق داره و گاهی به مشامم اوکی به نظر می رسه. نمی دونم فیک هم داره یا نه و نکنه اون موقغ که بدم میاد فیکشه یا اصلشه!!! شماها چیزی ندید در این خصوص؟
جای خاصی هست بشه خودشونو دید؟
میثم جان تا خودت بوشون نکنی فکر نکنم ترست بریزه! فکر کنم مشکلت اینه که باورش سخته کار ایرانی درجه یک ببینی که واقعا عطر باشه ;)
این بزرگوار هنوز هم برای من عزیزه و خاص. بوی به لیموش واقعا بوی طبیعت و سرزندگی می ده بهم.خوشبختانه خیلی هم کپی و فیکشو ندیدم تا حالا مثل اونتوس
3 تشکر شده توسط : سولدوزلو ممد
منم سمپلاشو گرفتم. مای سوییتیش زنونه بود به نظرم اما سه تای دیگشو خوشم اومد. احتمالا چون زمستون داره میاد همین پرسنالیتیو ازشون بگیرم یا شایدم اون انتایس. شما چی گرفتی؟
1 تشکر شده توسط : aMiR

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir