نظرات | یاسین خلعتبری
ترتیب نمایش
تنها دلیل نخریدن این عطر به نظر من می تونه قیمت بالاش باشه، همین
متاسفانه کپی های این کار هیچ کدوم ظرافت اصلشو ندارن. من بارها تستشون کردم. واسه منی که اصلشو خوب چشیدم و بالا و پایین کردم، کپیش واقعا چندشه .
جسارتاً بر خلاف نظر شما، به نظر من بیشتر این عطر شیرینه و من تلخیشو سنس نکردم مگر در نوت آخر که فکر کنم منظور طراحش القای بوی شن و ماسه ای هست که تو کاتالوگش هم نوشته
واقعا نسبت به قیمتی که داره و رایحه ای که چندان خاص و جذاب هم نیست، هزینه بالاییه و نمی ارزه. این عطر از اوناییه که مشابه زیاد داره و در یادها خیلی موندگار نمی شه.
1 تشکر شده توسط : Shasan
من تو یکی از سایتای ایرانی دیدم نوشته بوی توی نوت هاش سنگ چخماق هم هست! مگه میشه همیچین چیزی؟ کسی می دونه صحتشو؟
یه ست دیسکاوری از هر چهار عطر این برندو از سر کنجکاوی گرفتم. می خواستم ببینم کارشون چطوره و یه عطر ایرانی دست ساز چجوریه؟ از حق نگذریم کارشون خوب بود، نوت ها خوب چیده شدن کنار هم و در کل نسبت به عطرای دست ساز خارجی کم ندارن، قیمتشون نسبت به دست سازای خارجی بهتره اما شاید با عطرای معمولی مقایسه کنید بگید گرونه!
4 تشکر شده توسط : atarbashi keyvan SH
یکی از شاهکارهای الیویر کرید. در یک نظر، بوی بهشت می ده. من فقط برای مناسبت های خاص می زنمش مثل عروسی، زیارت، مهمونی های ویژه
2 تشکر شده توسط : علی شهرابی س غ

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir