نظرات | سیاه پوش
ترتیب نمایش
کپی ای موفق از عطر کرید اونتوس، کیفیت خوبی داره، اما مقدار فلفل در بخش ابتدایی عطر زیاد هست تا حدودی من رو یاد ارکید من از فراپین میندازه در کل نمونه موفقی هست.
عطری عالی، عطر گرمی که گرم نیست، عطری کلاسیک ولی جزو عطرهای کلاسیک نیست، عطر که در اون رز بکار رفته ولی عطری گلی نیست، جمع اضداد، عطری کمپلکس، کسی متوجه نمیشه چه عطری زدید، بوش شناخته شده نیست، شاید باید، در عطرهای نیش دنبالش بگردید! ماندگاری و پخش مناسب، عطری خوب.
8 تشکر شده توسط : علیرضا موسوی هاشم پور
یک عطر مناسب بهار تا پائیز، با اولین پاف متوجه میشید که با عطری خنک روبرو هستید به خوبی فلفل و فلفل سیچوان رو متوجه میشید که باعث پخش بو و ماندگاری عطر میشه بین این لاین برند و بین اسیل لایف و استیل لایف ریو این کار رو من بیشتر می پسندم عطری ماندگار و خنک که بوی خاکی بادیان ستاره ای به وضوح در اون احساس میشه و حس خوبی به عطر میده، جزو فهرست خرید من هست.
1 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی
رایحه ای بسیار فرش و جذاب، من شباهتی بین این کار و اونتوس ندیدم.
5 تشکر شده توسط : mohsen hoseinjani ممد
باسلام، دوستان لطفا چند کار مشابه با رایحه ای بالزامیکی معرفی کنید، ممنونم
باسلام و احترام، جناب غزنوی این عطر رایحه ای خوبی داره که من در عطر دیگه ای ندیدم، اگر عطر های دیگه ای با این مشخصات در عطر های دیزاینری یا نیش هست لطفا معرفی کنید. ممنونم
1 تشکر شده توسط : ali dehghan

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir