نظرات | فائزه صمیمی
ترتیب نمایش
من این عطر رو دو هفته پیش از عطرافشان خریدم. قبلا یه دستریز از یه سایت دیگه ازش داشتم که خیلی بوی قوی و پخش بوی بالایی داشت. عطری که از عطرافشان خریدم هم اصله ولی به نظرم خود شرکت سازنده عطر رو ریفموله کرده که باعث شده قدرت و غلیظ بودن و پخش بوی عطر کم بشه که واقعا برام ناراحت کننده بود این قضیه. عطری با بوی گرم و شیرینه که بوی عسل رو خیلی میشه از توش استشمام کرد.
1 تشکر شده توسط : Behroozk
عطری با بوی گرم و شیرین و بسیار پر بازخورده. پخش بوی خوب و ماندگاری عالی داره. بوی شیرین ترنج و فندق و نعنای هندی بیشتر ازش استشمام میشه. خریدشو پیشنهاد میکنم.
5 تشکر شده توسط : ایرن Maxxine
پخش بوش متوسطه. ماندگاریش بالائه بعد 10 ساعت هنوز بوشو رو دستم احساس میکنم. بوی انگور فرنگی سیاه و وانیل میده که من ترکیب بوشو زیاد دوست ندارم. دستریزشو امتحان کرده بودم.
1 تشکر شده توسط : س غ
اصلاح میکنم بوش گرمه ولی تو گرماش طبع خنک داره
بیشتر بوی بنفشه و خربزه از این عطر احساس میشه
این عطر پخش بوی پایینی داره طوری که فقط خودتون بوشو میفهمید ولی ماندگاری نسبتا خوبی داره و بوشم خنک و شیرینه. بوش شبیه بوی صابون های خوشبوئه.
بوی محشری داره و عطر اصلی من شده و پخش بو و ماندگاری بالایی هم داره
4 تشکر شده توسط : نازی جاوید ایرن

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir