نظرات | farhad
ترتیب نمایش
خیلی ممنون فدات شم ایمان جان. میرم اینها رو یه تست می کنم. خیلی محبت کردین پاسخ دادین.ممنونم ازت . یا حق
1 تشکر شده توسط : Iman
شادمهر جان خدا اموات شما رو هم بیامرزه. اگر زحمتی نیست و امکان داره چند تا عطر و ادکلنی که خالی از فضای عودی باشه رو هم معرفی کنید ممنون می شم. لطف می کنید.
قیمت مهم نیست کیفیت مهمتره دوستان
دوستان حرفه ای عطر باز سلام . آقایون کبیری , ایکاروس عزیز ، پرفومر ، م . س سلطان عر باز و همه عزیزانی که بخوام بنویسم اسمشون رو طولانی می شه. یه کمکی می خواستم ازتون. راستش دنبال عطری می گردم که بهم آرامش بده.عطر تیز و جنگنده ای نباشه. عطری باشه تقریبا ملایم . شیرین هم نباشه. من چند وقت پیش که مادرم به رحمت خدا رفته بود به سفارش دوستانم رفتم یه عطر پورانو هوم خریدم. وقتی بوش کردم ناخودآگاه یاد یه مزرعه پر از گلهای بنفش می افتادم. انگار با بو کردنش می رفتم تو دنیای خلسه. یه حس عرفانی بهم می داد. الان هم یه همچین عطری با این فضا و حال و هوا می خوام. نه که فکر کنید عطری تو فضای عطری مثل تیروز رو دوست دارم. من فکر کنم بو های عودی گزینه های خوبی باشن . باز نظر اساتید و دوستان چی هست ممنون می شم بفرمایید. یا علی خدا خیرتون بده

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir