نظرات | salamati
ترتیب نمایش
سلام و درود .
ظاهرا شما از عطر های معطر فوژه ای و چوبی آروماتیکی لذت میبرید
برای چوبی آروماتیکی با اولویت آروماتیک اینها رو پیشنهاد میدم تست کنید
fredric malle French Lover
mason Francis kurkdjan petit matin
mason francis kurkdjan acqua vitae / acqua universalis
nicolai new York
creed himalaya
creed silver mountain water (با فضای چوبی کمتر و میوه بیشتر)
creed green irish tweed(فضای تند تر)
اگه قیمت پایین تر بخوایید
viktor and rolf antidote(البته اگه پیدا کنید)
John varvatos artisan blue
dior eau sauvage ( مرکباتی تر )
dior sauvage edp ( مرکباتی فوژه ای )
bvlgari man (آکواتیکی تر)
terre hermes(مرکباتی تر)
اگه به رایحه وتیور هم علاقه مند باشید ، اون هم دارای فضای چوبی آروماتیک و فوژه ای هست
Tom Ford grey vetiver
atelier cologne vetiver fatal
vetiver veritas James heeley
vetiver extraordinaire Frederic malle

برای فصل سرما ، اگر عاشق yatagan باشید ، از kinski kinski for man خوشتان خواهد آمد. موفق باشید .
4 تشکر شده توسط : رضاحسین نوری پارسی
پرفیوم پر طرفداریه مخصوصا کسانی ک فن پچولی از نوع رامش هستند . بسیاری از سایت ها به کهربایی بودن این کار اشاره نمیکنن ویا فرق بین عنبرسائل و کهربا رو نمیدونن!! لاجرم منو به اشتباه انداختن و منی ک از کهربا بیزارم گرفتار این عطر فوق العاده خوش رایحه و البته ناسازگار با مشامم شدم .
2 تشکر شده توسط : محمدرضاسپهی معین هاشمی
چقدر نام سرو ایتالیایی برازنده این کار است . سروی ک از ابتدا تا انتها با لطافتش شمارا نوازش میکند . مرکباتی ک ایتالیایی ها در آن سرآمد عطر سازان هستند سر از تام فورد در آورده ! به همان خوشمزگی و آبداری! در این بین دارچین فضای شاداب و با طراوت را کنترل کرده و با تلخی ملایمش در کنار چوب سرو ، برای مرکبات خط و نشان میکشد .
مناسب چهار فصل .
2 تشکر شده توسط : Haddock marjanmohamadi
چقدر خود آزاری و دیگر آزاری رو خوب گفتید
کسی ک تا خرخره در فساد فرو رفته هم همین طور . از این عطر ، قبل از این ک رایحه هاشو متوجه بشم ، این دو نکته دقیقی ک گفتید متوجه شدم
2 تشکر شده توسط : هاشم پور پارسی
جناب ایکاروس
درود بر شما
حدود یک ماه میشه ک با نقدهای ارزشمند شما آشنا شدم و از آنها کمال استفاده رو برده و کلی دعات کردم .
خواهشمندم در صورت امکان خانه ___بای کیلین___ هم نقد و بررسی فرمائید یا اگر جای دیگری آنها رو نقد کردید ، بهم آدرس بدین تا از محضر متون تان تلمّذ کنم .
رزماری رایحه ی خوش بو و البته خشک و خشنی دارد ولی اینجا ما شاهد رزماری آبداری هستید ک مهربان است و کم کم زنبق به آن حالت خامه ای میدهد و لطافت دارد و این خصوصیت موجب شده رایحه ای یونیسکس پدیدار شود .
نتیجه یه کار خوشمزه ای است . شاید کارکتر یه فرد مهربان باشد که مبادی ادب است و در عین حال ، پر جنب و جوش و خستگی نا پذیر است (بنده مانند اساتید این سایت ، حرفه ای نیستم ولی سعی میکنم ریویو کارهایی ک در کلکسیونم دارم و در اینجا ثبت نظر خاصی نشده را ارائه دهم ، شاید روزی سر در گمی را مرحمی باشد)
6 تشکر شده توسط : فرزاد کریمی In The Dark
این ادوپرفیوم اپنینگی با شکوه و خاص داره ک رفته رفته بوی چوب شیرینی به خودش میگیره ک انگار انقدر داخل آب برکه بوده ، ریش ریش شده و رفته رفته شیرینیش مضاعف میشه و یه بوی گلی باهاش مخلوط میشه و رگه های ترشی هم در آن محسوسه . رایحه اش خاصه ولی چون من شیرین دوست ندارم ، ادوپرفیومی برای من نمیتونه باشه .
5 تشکر شده توسط : بهداد  حسینی
برای افرادی ک عاشق کارهای برپایه هل هستند ، جذابه . این کار تند و خیلی شیرین نیست و خیلی نرم هل رو تا نت آخر لمس میکنید و البته در کنارش دارچین و زنبق میان و میرن . به نظر کار خوبیه ولی عالی نیست
1 تشکر شده توسط : رضا
یه کار معمولی و کلاس متوسط ک گرمای معنا داری نداره و همه پسند نیست . منم دوسش نداشتم
اپنینگ گریپ فروتی شفاف ک کم کم با ریواس مخلوط میشه و از تندی به ترشی میره و در ادامه این ترکیب کم رنگتر میشه و سیب سفید از دل آن بیرون میاد . نمیشه گفت کار عالییه ولی تا حدودی نیشه و از رایحه اش لذت میبرم . به طور کلی کارهای الفاکتیو در خلق رایحه های خنک خوب کار کرده و کارهاش دوست داشتنیه . البته باید اینو هم اضافه کنم ک هیچ کدوم از کارهاش تاریخ ساز نیس .
1 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir