نظرات | نفیسه فراهانی
ترتیب نمایش
باسلام
عطرافشان عزیز ، شما از اورجینال بودن محصولاتتون اطمینان دارید ؟ امروز این عطر که از شما خریداری کردم به دستم رسید . قبلا هم خریداری کرده بودم از شما اما نوشته های روی شیشه این جدید که گرفتم با قبلی فرق داره؟ لطفاً پاسخ می دید یه عطر مشابه یه کارخونه چرا باید نوشته های روی شیشه فرق داشته باشه؟ منظورم توی نوشتن اترنج و دمون نیست . روی قبلی که خریداری کرده بودم نوشته د پارفیوم اما جدیده این و نداره . ضمنا مایع عطر قبلی رنگ مایل به طلایی داره اما جدیده سفیده کاملا
پاسخ مدیر : سلام عرض ادب
تغییرات در عطر ها طی سالیان تولید در جعبه ، بطری و حتی رایحه انجام می شود و بحث ریفرموله شدن نیز مطرح می باشد ( این محصول طی 5 سال گذشته 3 بار تغییرات داشته است)
کالایی که تهیه شده تولید روز می باشد و توسط خود جیونچی در حال حاضر به همین صورت تولید می شود.
3 تشکر شده توسط : رضا یگانه نفیسه فراهانی
عطرافشان عزیز من این عطر و از طریق سایت شما خریداری کردم و به دیروز به دستم رسید. من قبلا هم بارها این عطر و داشتم می خواستم بپرسم چرا این دفعه هم جعبه عطر هم رنگ آن با این عکسی که تو سایت هست فرق می کنه؟؟؟؟؟ عطرهایی که قبلا داشتم شبیه همین عکس این سایت بود اما الان فرق داره.
پاسخ مدیر : سلام عرض ادب
جعبه عطر طی سالیان تولید ممکن است دچار تغییرات شود
محصول مورد نظر نسخه اترنج و شرکتی می باشد

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir