نظرات | مهدی ارجمندی
ترتیب نمایش
عطر خنده های زیر لب، عشوه های پنهانی👍
14 تشکر شده توسط : Kambiz ژیوان
Uomo Salvatore Ferragamo
لینک به نظر 12 مرداد 1401 تشکر پاسخ به علی افتخاریان
علی اقای عزیز سپاس
من سیگنیچر رو داشتم و بسیار میپسندم و مجددا میخواستم شارژش کنم که با توجه به توضیحات مفید شما همون رو سفارش میدم چون یکی از سایتهای خوب که شما و اکثر دوستان میشناسین با قیمت ۱۵۰۰ موجود داره. همینجا از شما تشکر میکنم بابت نظرات کاربردی و مفیدتون که منجر به بلایندبای دو تا از بهترین عطرهای مجموعه م شد یکی آزارو وانتد بای نایت که چند روز قبل به دستم رسید اون هم ۱۵۰ میل با قیمت ۲ تومن و یکی ارمانی کد ابسولو دوست داشتنی که هر دو تا برای من از بهترینها هستن.
10 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆
سلام جناب افتخاریان عزیز
فراگامو یومو شباهتش با سیگنیچر تا چه اندازه هست؟ اگر سیگنیچر رو تست داشتید لطف کنید یه مقایسه بین این دو تا انجام بدید. سپاس
2 تشکر شده توسط : میثم معین خیاط IRRO
سلام خدمت همه دوستان عزیز
به به چه رایحه ای، چه پکیجی و چه شیشه ای. اول کار از آرشیتکت گرامی تشکر میکنم بابت نظرش پای این عطر که باعث شد این عطر یکی از بهترین خریدهای بدون تستم باشه. البته من اسفند 1400 این عطر رو خریدم و تا حالا فرصت نشده بود در موردش بنویسم.
عطری بسیار بسیار خوشبو که برای من واقعا لذتبخش و جذاب. یک رایحه ی با کیفیت، گرم، دنج و شیرین آلبالویی خوشمزه و ملس که در سرما کاملا وجود آدمو رو در بر میگیره. به نظرم یا تنباکو در این عطر وجود داره یا کهربا، مشک و چوب صندل به گونه ای کنار هم قرار گرفتن که برای من تداعی کننده رایحه تنباکو هستش. رایحه ماندگارش بسیار گرم و دلنشینه و پخش و ماندگاری بسیار خوبی هم داره.
در نیمچه کلکسیون من در جوار دیگر عاشقانه ها قرار میگیره.
26 تشکر شده توسط : محمدرضاسپهی Amirhossein
سلام دوست عزیز
پیشنهاد میکنم دنبال نسخه پرفیوم این کار لانچ 2022 (حجم 150 میل و قیمت 1700) باشی. رایحه ی اونتوسی که در نسخه پرفیوم ارائه شده بسیار با کیفیت و جذابه
4 تشکر شده توسط : رضا عطردوست کامبیز سخی
Azzaro Pour Homme Intense 2015
لینک به نظر 12 تیر 1401 تشکر پاسخ به علی افتخاریان
درود بر علی آقای افتخاریان گرامی و درود بر آقا رضای عزیز
3 تشکر شده توسط : علی افتخاریان رضا
سلام به همه دوستان گرامی و آقا سالار عزیز
مبارکت باشه و خداروشکر که پسندیدی و اما یه پیشنهاد دیگه برات دارم سالار جان فقط در حد تست، چون میدونم دوز بلایندبای شما برای این ماه تکمیل شده با خیال راحت پیشنهاد میدم که فقط تست کنی. اگه از عطرهای تنباکویی مثل بوکلت توباکو و ... خوشت میاد یه سری به عطر فورتیتیود از رابرت گراهام بزن. حتما اول تست کن چون توی همون سایت موجوده. یکی از بهترین عطرهای تنباکویی هستش که تست داشتم. رایحه ای ساده در عین حال با کیفیت، شیک، متعادل و جذاب. عاشق حالت خامه ای طور نت پایانیش هستم که تلخ و شیرین و بسیار خوشبو هستش. پخش و ماندگاری خوبی هم داره. حیف که دیگه تولید نمیشه.
10 تشکر شده توسط : کریم عدن ور رضا یگانه
1962
لینک به نظر 6 تیر 1401 تشکر پاسخ به سالار كلوچه
سلام و ارادت اقا سالار دوست داشتنی شما لطف داری و البته خیلی خوشحالم که حس خوبی به شما منتقل شد اما اگر این حس خوب که برای شما ایجاد کردم به بلایندبای خوش ختم نشه واقعا ناراحت میشم چون شما رو به چنین کاری ترغیب کردم. امیدوارم که خرید موفقی براتون باشه
5 تشکر شده توسط : بابک ارژنگ بوترابی
1962
لینک به نظر 6 تیر 1401 تشکر پاسخ به ارژنگ بوترابی
سلام و ارادت خدمت جناب بوترابی گرامی دقیقا این نکته مهم رو فراموش کردم عنوان کنم که شما به درستی اشاره کردید. به نظر من بیشتر کارهای فلوریس و خصوصا همین عطر برای سنین بالای ۴۵ و ۵۰ سال مناسب هستند و عمدتا عطرهای کلاسیک و قدرتمندی هستن. من هم در فکر خریدش هستم البته فقط برای دل خودم و شاید در موقعیتهای رسمی جرات این رو پیدا کنم که بپوشمش. در ضمن این کار دیگه تولید نمیشه.
8 تشکر شده توسط : ارژنگ بوترابی بابک
1962
لینک به نظر 6 تیر 1401 تشکر پاسخ به سالار كلوچه
سلام به همه دوستان گرامی و آقای سالار عزیز
با اینکه خودم بسیار عاشق این رایحه هستم و تا حدودی هم اهل خرید بدون تست و با علم به اینکه شما یکی از سلاطین بلایندبای های چریکی هستید، ولی باز هم دعوتتون میکنم به خویشتنداری و پیشنهاد میکنم دستریز این کار رو از سایت پرفیوم شاپینگ تهیه و تستش کنید و در صورت مورد پسند بودن خرید بفرمائید.
6 تشکر شده توسط : علی رشوند رضا عطردوست

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir