نظرات | علی رضائی
ترتیب نمایش
د وان یکی از‌ باکلاس ترین ادکلن های فوق العاده خوش بوی دولچه اند گاباناست که برای سنین بالای ۲۵-۳۰ سال مناسب تر می باشد و از جاافتادگی خاصی برخوردار است که با ویژگی های متناسب با جوانی اندکی منافات دارد. این ادکلن مردی جاافتاده و ثروتمند و باکلاس و تحصیلکرده را تداعی میکند که دارای جذابیت های خاصی میباشد و غریزه هر جنس مخالفی را بسمت و سوی خویش معطوف میسازد و کنجکاوی های زنانه خانم هایی امروزی و فوق العاده شیک و ثروتمند را تحریک می نماید. مردی شیک تحصیلکرده و روشنفکر و جاافتاده که از هیجانات گاهی احمقانه جوانی مبرا می باشد و دنیا دیده و با ادب و نزاکت یک جنتلمن واقعی ست که در نوع خود همه چیز تمام است.
ماندگاری این ادکلن مطلوب است و نسخه ای که من سالها پیش خریداری کردم زمانی که تازه آمده بود هیچ گونه مشکل ماندگاری نداشت و از پخش بوی مطلوبی هم برخوردار بود. د وان در نوع خود یک ادکلن جاافتاده فوق العاده مردانه، شیک و امروزی ست که موفق ترین و ثروتمندترین افراد قشر دانشگاه رفته دنیا می توانند آنرا بعنوان ادکلن ثابت و همیشگی خود انتخاب کنند و خیالشان راحت باشد که ادکلن اصلی شان یکی از بی نظیرترین رایحه های دنیا را دارد اگر و فقط اگر اندکی با صبر و تأمل آنرا ببوییم آنرا از یاد نمی بریم که البته بلافاصله هم بیاد یکی از کارهای باکلاس دانهیل خواهیم افتاد که شباهت زیادی به این ادکلن دارد. من ابتدا بدلیل این شباهت کمی دلسرد شدم و احساس کردم رایحه ای تکراری خریداری کرده ام چون آن دانهیل را داشتم ولی بعد از مدتی بوی آنرا بهتر درک کردم و تفاوت های آن با دانهیل مورد نظر را هم بهتر دریافتم. دانهیل هم برند بسیار درجه یکی ست که رایحه ادکلن های آن همه بی نظیر و عالی ست و در میان کارهایش نمونه بد دیده نمی شود. پس شباهت د وان به کاری از دانهیل چیزی از کلاس بالای آن نمی کاهد.
4 تشکر شده توسط : عماد Aliireza
دولچه اند گابانای مردانه (سرمه ای) ادکلنی فوق العاده خوش بوست که برای سنین سی سال به بالا بسیار مناسب میباشد و البته سنین جوانتر هم می توانند از آن به اندازه کفایت بهره و لذت ببرند. رایحه این ادکلن بسیار باکلاس، جذاب و تحریک کننده است و مردی جوان، خوش تیپ و ثروتمند را به تصویر میکشد که در نهایت خوشبختی بسر میبرد و کم و کسری در زندگی اشرافی و پرجاذبه خویش ندارد. در این رایحه بیش از آنکه هیجان خاص جوانان کم سن و سال در میان باشد جذابیت های یک زندگی بسیار مرفه امروزی در بهترین و باکلاس ترین شهرها و مکان ها و خانه های جهان را تداعی میکند و بنظر میرسد که همین الان از سفر خارج از کشور به وطن بازگشته اید و بوی آن مکان ها و حال و هوا بر جامه ها و تن تان باقی مانده است. این ادکلن چنان بوی پیچیده، امروزی و معرکه ای دارد که تمام مخاطبین خود را که در آن مکان در اطراف شخص هستند یا بعدا تا نیم ساعت، یک ساعت بعد از آنجا عبور میکنند را تحت تأثیر شدید خود قرار میدهد و شما صد در صد نیاز به نظرگیر خواهید داشت!؛) غلظت و ماندگاری این ادکلن شیک و لاکچری بسیار مناسب و بالاست و از رقبایی مانند کریستین دیور عقب نمی ماند و مهمتر آنکه تونالیته دوم و سوم آن هم جذابیت های منحصر بفردی دارد که باعث میشود دلتان نیاید که پیراهن های خود را زود به زود بشویید و از بوییدن آنها لذت خواهید برد! یقین بدانید که این رایحه خیال انگیز شبیه هیچ کدام از ادکلن های گران قیمتی که بوییده اید نیست و در نوع خود تک و بی بدیل است و از ترکیبات آن میتوانید به این نکته پی ببرید. اگر تمایل به خرید یک ادکلن فراموش نشدنی دارید توصیه میکنم به همین سایت یا یک فروشگاه عطر و ادکلن فروشی معتبر مراجعه کنید و بی هیچ معطلی و تردیدی و بدون حتی تست کردن آن ادکلن سرمه ای دولچه اند گابانای مردانه را خریداری نمایید و خوشحال به منزل بازگردید تا یقین حاصل کنید که یکی از خوش بو ترین رایحه های دنیا از این پس همگان را متوجه شما خواهد کرد و این مهم اندکی کار شما را در چگونگی و کیفیت زندگی کردن سخت خواهد کرد چرا که نمی توانید با این رایحه زندگی معمولی و متوسطی داشته باشید.
2 تشکر شده توسط : ....... نوید ابوطالبی جهرمی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir