نظرات | حمیدرضا سامعی
ترتیب نمایش
دوستان عزیز عطرافشان، سلام.
با توجه به اینکه در دنیای عطر اکثر نام ها فرانسوی هستند و شما دوستان در این خصوص وبسایتی بسیار حرفه ای راه اندازی نموده اید، پیشنهاد میشود که از تلفظ درست (فرانسوی) برای نام عطرها و برندها استفاده نمایید. مثلا در برندها نام درست "مون بلان" به جای "مونت بلنک" و یا "ایو سن لوران" به جای "ایو سن لورنت" میبایستی جایگزین شوند. همچنین نام عطرها مانند "کلاب دو نویی" به جای "کلاب دو نویت" و "کوکو نوار" به جای "کوکو نویر". گرچه تلفظ درست تر برای تمامی R ها به صورت "غ" میباشد.
از وبسایت حرفه ای شما انتظار میرود تا در همه جهات کاملا حرفه ای باشید.
با امید موفقیت روز افزون برای شما عزیزان.
پاسخ مدیر : سلاو م احترام
حق با شماست ، اما فاکتور دیگری که در مورد نام محصول می بایستی رعایت شود نحوه جستجو کاربران می باشد که اکثریت به تلفظ انگلیسی می پردازند
سعی می کنیم هر دو تلفظ را در عنوان جای دهیم
تشکر از شما
6 تشکر شده توسط : كيميا شريفي سعیده دهرویه
M&S عزیز سلام،
با نظر جناب شهرابی کاملاً موافقم. این عطر مثل اکثر عطرها که EDPشون معمولاً غلیظتر و با بوی عمیقتری نسبت به EDT همون عطر هست نیستش. رایحه هاشون کاملاً متفاوته و ورژن EDP خیلی خوش ساخت تر و خوشبوتره.
2 تشکر شده توسط : شادمهر حاجیان M&s
من این عطر رو وقتی هنوز ایران نیومده بود از ترکیه تهیه کردم. بوی بسیار شیک و مدرنی داره. در اولین پاف بوی سیب سبز کاملاً قابل استشمامه که یه حس طراوتی به آدم میده. بعد از حدود ۲۰ دقیقه نتهایی میانی و مخصوصاً اسطوخدوس جایگزینش میشن.
مناسب برای بهار، پاییز و شبهای تابستان. همچنین برای محیط های بسته، مخصوصاً محل کار و میهمانی های نه چندان رسمی.
پخش بوی خوبی داره و ماندگاری بسته به نوع پوستتون تا ۶-۷ ساعت هم میرسه که البته اگه به موها و لباستون بزنید تا ۱۰ ساعت هم ماندگاره.
3 تشکر شده توسط : منوچهر احسان کریمی دورابی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir