نظرات | مهدی مدرسی
ترتیب نمایش
نه این عطر آنقدر ارزونه که ارزش فیک زدن نداره . منم حدود نصف قیمت خریداری کردم
من این عطر رو همراه با بنتلی intense خریدم . اینتس با اینهمه شهرت عالی بود و واقعا راضیم کرد ولی برسیم به این عطر . با یه ادوپرفیوم بسیار دودی و تلخ مواجهیم جوری که اکه در هنگام اسپری سریعا بینی رو نزدیک کنیم تا توی مغزتون می‌ره این تلخی و کمی ترشی و بوی دود . پس وقتی اسپری کردید بذارید ده دقیقه بمونه و بعد بوش کنید چون بسیار بسیار جذابتر میشه . دوستان از پخش بوی اینتس خیلی تعریف کردن و از ابسولوت زیاد خوب نگفتن در حالی که الان که هر دو در دست منه هر ماندگاری و پخش یکسانی دارند و راضی کننده هستن مخصوصا با این قیمت . ابسلوت رو تا جایی که ممکنه روی پوست اسپری کنید چون ماندگاری پرفیوم ها و پخش بوی بیشتری نسبت به لباس دارن برعکسه ادوتویلت ها . ابسلوت هر چی میگذره بوش بسیار بسیار منطقی تر و ملایم تر و همه پسندتر میشه از اون فضای پر از دود و تلخی کمی به سمت ترشی می‌ره و در عین حال فضای دودی و کمی چرمی هم در کنارش داره .
در اخر باید بگم که شاید این عطر موفقیت لالیک رو برای سازندش که در واقع مشترک هم هست سازنده این دو عطر تکرار نکنه ولی مسلما تونسته اون فضای تاریک و دودی خاص رو به این عطر بیاره و خوشحالتون کنه .
من این دو عطر رو بدون تست خریدم و چون شخصا از بوهای تلخ و تاریک و دودی خوشم میاد بسیار پسندیدمش.
6 تشکر شده توسط : نيما رضاحسین نوری

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir