نظرات | محمد ح
ترتیب نمایش
بوی غالب رز و یادآور عطر حرم! اگه این عطرو بزنید قطعا دیگران اون رو با عطرهای حرم اشتباه میگیرن!
3 تشکر شده توسط : Justice مصطفی منفرد
چند وقت پیش نسخه ۲۰۱۹ رو گرفته بودم امروز از روی کنجکاوی نسخه ۲۰۱۸ رو گرفتم، در دو تست ساید بای ساید از هر کدوم روی پوست و بلاتر کاملا مطمئن شدم که هیچی تفاوتی ندارند! نسخه ۲۰۱۹ رو بگیرید و اسیر جو این تفاوت نسخه ها نشید (شاید نسخه ۲۰۱۶ تفاوتهایی داشته که نتونستم برای تست پیداش کنم)
5 تشکر شده توسط :  امیر طباطبایی مهدی
Montale Aoud Musk
1 تشکر شده توسط : معین هاشمی
رایحه بسیار مرموز و خاص، با ترکیبی از چرم و عود. رایحه عود در اون بسیار واضحه سپس چرم و کمی هم اسپایسی. شباهت هایی با تام فورد عود وود داره.
نمره 9 از 10
3 تشکر شده توسط : علی شهرابی Reza2000
امروز نسخه 2019 رو گرفتم
کیفیت رایحه، پخش بو و ماندگاری کاملا راضی کننده...
در مورد افت کیفیت نسبت به نسخه های 2016 و 2017 به نظر من شوآف فروشندگانه و فقط کمی از رایحه لیمو در نت ابتدایی کم شده که حتی رایحه لطیف تری به کار داده.
در مورد اصالت محصول هم حتما باید بچ کد روی جعبه با بچ کد لیزری ته شیشه یکی باشه و عبارت fragrance made in france روی هر دو نوشته شده باشه. عبارت armaf هم به صورت برجسته روی افشانه درج شده باشه و شیشه و جعبه هر دو با کیفیت و زائده طراحی شده باشن
2 تشکر شده توسط : ‌آرش فرهاد
ابتدای کار شباهتهایی با هوم اینتنس دیور داره اما در ادامه کاملا فضا عوض میشه و بوی شکلاتی به خودش میگیره همینطور بوی لوازم آرایشی که از هوم اینتنس حس میشه در این کار شاهدش نیستیم. کار گرمای زیادی داره همینطور پخش و ماندگاری خوب. کار نمره قبولی رو میگیره.
رایحه بسیار به نسخه اصلی شباهت داره همچنین ماندگاری و پخش بوش کاملا منو شگفت زده کرده! همینطور رایحه خطی نیست و تغییر نت در اون دیده میشه و نکته جالبتر اینه که میتونه به عطرهای تو محیط غالب بشه و اونها رو به حاشیه بفرسته.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir