نظرات | محمد
ترتیب نمایش
با سلام قصد دارم این عطر برای تابستان بخرم ولی قبل از آن میخواهم بدانم آیا فرق زیادی هست از لحاظ رایحه و ماندگاری بین نسخه موجود و آمریکایی؟
آقای کبیری عزیز ممنون از راهنماییتون. امروز رفتم فروشگاه عطر که فقط کار نیش ارائه میکرد بین کار pardon و guerlain و orto parisi terroni همون کار pardon خریدم.اگر لطف کنید و چند تا کار تابستونی تلخ و خنک هم پیشنهاد کنید ممنون میشم
سلام یه سوال از دوستانی که این عطر مدل extreme امتحان کردن.آیا این عطر تلخ یا شیرین؟
سلام من این عطر مورد پسندم شد و میخوام بخرم تا حالا کسی از اینجا خرید کرده اصل بودن کالا تایید کنه
پاسخ مدیر : عطرافشان تنها کالای اورجینال عرضه می کند
آقای کبیری عزیز امروز رفتم فروشگاه تونستم عطر nasomotto pardon تست کنم و واقعا هم خوشم اومد ولی هر چی گشتم guerlain پیدا نکردم.
سلام دوستان همین عطر دور مشکی تونستم پیدا کنم به مبلغ ۱۲۰۰۰۰۰.یکی اینکه آیا ارزشش را دارد به این مبلغ خریداری شود؟دوم آنکه در رنج همین قیمت چه عطری میتونم انتخاب کنم؟بیشتر تلخ و گرم مد نظرم هست.عطر های که الان استفاده میکنم ( salvezza (luxury oud و allure homme sport extreme و Davidoff horizon extreme

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir