نظرات | فرزاد ت
ترتیب نمایش
خیلی ممنونم از اظهار نظرتون جناب
چیزی که بنده عرض کردم راجع به اون فروشنده بود و صرفا نظر ایشون بود. دقیقا قبلا هم توی سایت عنوان کردم. من میخوام از این نعمتی که خدا بهم داده و توی وجودمه بیشتر استفاده ببرم و همچون چشمانم که جزیی ترین ایرادهای کارامو باهاش میبینم و ازش استفاده میبرم از اون حسم هم درست و بجا استفاده کنم. دقیقا دنبال اینم که ببینم گروه بویایی انواع بوهای پایه و نت‌ها چین و چطور با هم ترکیب میشن. با نظر آخرتون راجع به استفاده اشتراکی هم کاملا موافقم و چه بجا و بروزه برای شرایط فعلی... در مورد تهیه سمپل‌ها چطور میتونم پیدا کنم و اگه دیدم از کحا بفهمم این دقیقا همون بوییه که در ادکلن اصلی استفاده شده؟
سلام دوستان. از اونجایی که مطلب جز مطالبیه که آخرین نظرات در سایت روش درج شدن، احتمال میدم که اعضای فعال و اساتید محترم ببینن و سریعتر پاسخم رو بگیرم. چند ماهیه که دنبال اینم که با دنیای عطر آشنا بشم. بنده در شهر عسلویه مشغولم و به یکی از بهترین فروشگاهای عظر که اتفاقا به قول خودش وارد کننده عطر های اصلی هم هست مراجعه کردم و واقعیتش دلسرد شدم. اول اینکه گفتن عطر ها یا گرمن یا سرد و یا تلخن یا شیرین. به همین سادگی نسخه همه عطر ها رو پیچوندن و گفتن که توی فضای کجازی خیلی حرف هست و نمیشه بهشون استناد کرد. ایشون حتی نمیپذیرفتن که گروه بویایی که خیلیا از اساتید ازش حرف میزنن اصلا وجود داره. من مراجعه کرده بودم برای اینکه ببینم این گروههای بویایی چه تفاوتهایی با هم دارن که متاسفانه چند عطر امتحان کردم و اکثرشون بوهاشون شبیه بود. مثلا عطر نکسوس و breitling bournon و chrome black رو تست کردم که میگفت توی رنج قیمت من (سیصد تا پونصد ) بهترینا اینان و خلاصه سرتون رو درد نیارم بوی الکلشون بود یا چی نمیدونم اما اصلا دوست نداشتم. حالا اگه میشه کسی که تا اینجای متن زحمت کشیده و خونده منو راهنمایی کنه ببینم که همه عطرها این شکلین یا این منم که باید یا حس بویاییمو تقویت کنم و یا اینکه بوی اولیه اودکلنی که میزنم رو نچشم و بذارم یکم بگذره؟ خیلی ممنون که جواب میدین.
1 تشکر شده توسط : Ata
متشکر و سپاسگزارم از این که جواب دادین و نظرتون رو بهم گفتین. کلا شما وقتی توی یه کاری حرفه‌ای میشین با دیدن نقشه یا طرح اولیه یا مثلا برای عطر همین ترکیبات نت‌ها متوجه میشین که خود اون محصول چه طوره و درکش میکنین. بدون اینکه ببینید و یا لمسش کنین. برای مثال برای من طراح تا یه نقشه دو بعدی از کار ببینم سریع تجسمش میکنم که در حالت سه بعدی چطوریه. طوری که پیداست با دونستن نتهای عطر آدم میتونه اون بو رو تجسم کنه. من دنبال اینم. دنبال این حس خوبم...
1 تشکر شده توسط : 00989301495458(mohammadaskari)
با سلام خدمت همه عزیزان و سروران گرامی. بنده بعنوان کسی که تازه وارد دنیای عطر شده چند سوال از محضرتان داشتم. اول اینکه نتهای بویایی چی هستن و چطور میشه قدرت تشخیص بویایی رو تقویت کرد تا این ها تمییز داده شن؟ دوم گروه های بویایی هستن که من فقط از همون ابتدا شنیدم این عطر گرم و فلانی سرده آیا فقط علتش همون حسی خاصیه که بهمون میده و یا دلیل دیگه ای داره ؟
1 تشکر شده توسط : 00989301495458(mohammadaskari)

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir