نظرات | کامران جعفری
ترتیب نمایش
این عطر یه عطر بسیار لطیف در عین حال مردانه هست یه بوی کهنگی خاصی در این عطر هست بوی رطوبت و کهنگی گنجه های قدیمی لباس مادر بزرگ که سالهاست باز نشده و لباسها نو داخلش موندن و وقتی باز میشه یه بوی کهمگی همراه با رطوبت ولی بسیار خوشایند که یاداور خاطره هاست بیرون میزنه. رز این عطر بسیار زیباست و مردونه و ضربان دار یعنی هر 10 دقیقه یکبار بوش به مشامتون میرسه. یه ترشی و گسی خاصی هم داره این عطر. واقعا رنگ طوسی برازنده این عطر هست برای سنین بزرگسال و میانسال به بالا توصیه میکنم. بوش یاداور مردی خوش چهره و لباسهای اطو کشیده و کلاه لبه دار و عصا و دستکش چرم قهوه ای با کفش های براق واکس خورده که کوچکترین گرد و غباری روش ننشسته و اروم اروم راه میره و جر جر کفشهاش شنیده میشه رو بیادم میاره.
4 تشکر شده توسط : Sepehr s Aliireza
بوی گلابی میده
کپی د مارلی پگاسوس
حیف که دیسکانتینیو شده
کپی پاکو رابان بلک ایکس اس معمولی نه پیور حتی بهتر از اون چرا چون بلک ایکس شروعی تمشکی داره که یکم زنانه هست ولی این شروعی اناناسی داره که مردانه هست و درای داون این چوبی هست که مشابه هیچ عطری نیست
پرفورمانسش نسبت به قیمت عالی میتونم بگم
1 تشکر شده توسط : Maary
کپی دیور ساواژ
1 تشکر شده توسط : amir hatami
کپی بلو د شنل
1 تشکر شده توسط : ابوالفضل آقازاده
کپی دیور هوم اینتنس
2 تشکر شده توسط : هاشم پور مهیار
کپی کرید سیلور مانتین با کیفیت بسیار خوب
1 تشکر شده توسط : مهدی خوش اخلاق
شبیه شانل الور اکستریم هست
ماندگاری و پخش بیشتر از شنل
3 تشکر شده توسط : AliNiceBoy Bane
شبیه ارمانی جیو
90 درصد شبیهش هست
پخش و ماندگاریش بیشتر از ارمانی
4 تشکر شده توسط : آیدا ابوالفضل آقازاده

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir