نظرات | Reza Faraji
ترتیب نمایش
Count
لینک به نظر 23 شهریور 1401 تشکر پاسخ به نازنین
سلام. ناراحتی نداره برای همه از این اتفاقات میوفته. مخصوصا برای کسانی که عطر دوست هستند. در کشور ما درسته که تنوع عطر از خیلی از کشورهای دیگه بیشتر هست و میزان دسترسی به خیلی برندها فراهم هست خب به همون میزان هم در صورت عدم شناخت احتمال خطا در خرید بیشتر میشه. و این در تمام چیزهایی که می خریم صدق می کنه نه فقط عطر. این تجربه ای میشه که در خریدهای بعدیتون دقت بیشتری کنید. از این عطر بدتر هم هست. خیلی ها عطرهای فیک چند میلیونی خریدند به اسم عطر اصلی و موارد مشابه. کمی جستجو کنید در اینستا هستند افراد مطلعی که راهنماییتون کنن. از همین دوستان عطر افشان هم می پرسیدید قطعا راهنماییتون می کردن.
7 تشکر شده توسط : رضا عطردوست علی رشوند
So Nude Eau de Toilette
لینک به نظر 27 اردیبهشت 1401 تشکر پاسخ به Taniya
اون بوی عود نیست که از گلهای سفید و گل مریم متوجه استشمام می کنید. اون ماده ای هست به اسم ایندول که انیمالیک هست نه عودی. عودی و انیمالیکی دقیقا فاصله فضایی دارند.
1 تشکر شده توسط : architect
هیچ چیزی به جز رایحه عطر نمی تونه گواه به اصل بودنش باشه. بر فرض اینکه تمام مواردی که در اصل یک عطر هست رعایت بشه در یک عطر اصل. عود در این عطر؟ مهم‌ نیست هیچ شناخت و تخصصی ندارید در این زمینه و مطمئن هستید به نظری که میدید؟ حاصلش میشه عطر فیکی که مطمئن هستید اصل هستش. این عطر بدون هیچ شناختی از نتها و در سطحی ترین حالت بویایی یک عطر فلورال هست. نه خبری از بوی حرم هست نه عود.
10 تشکر شده توسط : neda کامبیز سخی
سلام دوست عزیز اگر توی سایت فراگرانتیکا هم سرچ کنید. این عطر خیلی واضح هست که چه تفاوتی خواهد داشت با عطرهای تنباکویی دیگه ای که تست کردید. شباهت به چند عطر دیگه؟ هیچ کدومشون بستر مرکباتی رو با این کیفیت ندارند. اسطخودوس و عسل که کمک می کنن که این عطر استخوان بندی بهتری داشته باشه و بعد از اون بوی تند و تیز اولیه و مرکباتی که من از اول حسشون می کنم رایحه ای که استشمام خواهید کرد حس یک عطر لوکس رو به شما خواهد داد. من عطرهای تنباکویی تا اونجایی که در دسترس بوده بو کردم اما هیچ کدوم برای من انقدر واضح نبودن تغییر نتهاش و بقیه عطرهای تنباکویی به من فقط نشون دادن که یک عطر تنباکویی هستن و تا انتها تاکید داشتن به تنباکویی بودنشون که من نمیگم این اشتباه هست. خیلی هم درسته چون هدف هم همین باید باشه اما هیچ کدومشون نتونستن بدون فاصله گرفتن از اینکهدففط عطر تنباکویی هستند چیزهای بیشتری ارائه کنن برای من. در نهایت برای من بهترین عطر هست نه فقط در دسته بندی خودش و در پاییز و زمستان و بهار قابل استفاده هست. بازخورد بد و اینکه عطری ساختار شکن باشه هم به هیچ عنوان من نه از بلاگری شنیدم نه ازش جایی خوندم و نه خودم همچین فیدبکی گرفتم. و انگشت شمار شنیدم که عامه اطرافیانم اون رو تشبیه به عطر دیگه ای بکنن. انتخاب شایسته ای هست و نیاز به اسپری زیاد نیست چون با ۳ یا نهایت ۴ پاف کار خودش رو می کنه. در محیط بسته ۲ پاف هم کافی خواهد بود. ماندگاریش رو هم قبلا گفتم خیلی زیاد و پخش بویی خوب و خط بویی بهتر. من توباکو وانیل رو دارم ولی با این کار برای من قابل قیاس نیست از هیچ جنبه ای.
29 تشکر شده توسط : وحید رضایی فرشاد رامتین
Dior Homme Sport
لینک به نظر 4 دی 1400 تشکر پاسخ به Shahrokh
خواهش می کنم خوشحالم که تونستم کمکی کرده باشم بهتون. قطعا این کار از نظر بازخورد و رایحه بهتر هست. من تعصبی روی برند دیور ندارم اما نمیشه منکر کیفیت در اکثر کارهاش شد و من این برند رو یک پله بالاتر از برند ورساچه می دونم. فکر می کنم بیشتر دوستان هم با این حرف من موافق باشن.
10 تشکر شده توسط : مهریار احسان
سلام دوست عزیز دیور هوم اینتنس جز انگشت شمار عطرهایی هست که من همیشه ۲تا شیشه ازش باید داشته باشم. البته این انتخاب من هست. خیلی وسواس نداشته باشید اگر هر کدوم رو بگیرید انتخاب خوبی خواهد بود. فرقشون هم اگر نخوایم وارد جزئیات بشیم هوم کلن کمی شادابتر از هوم اسپورت هست. ماندگاری هوم اسپورت بیشتر هست و در پخش بو هم بهتر عمل می کنه. بطور کلی هوم اسپرت حس بالغ تر بودن رو نسبت به نسخه کلن ایجاد می کنه.
4 تشکر شده توسط : مجید سلطانی Michael
سلام دوست عزیز چرا فکر می کنید که پخش و ماندگاری باعث بازخورد میشه؟ پگاسوس و سابورسیف به خاطر پخش بوشون نبوده که برای شما بازخورد نیاورده بلکه به خاطر اینکه رایحه اونها دیگه جنریک به حساب میاد دیگه بازخورد خاصی برای کسی به همراه نخواهد داشت و در نهایت میشه گفت که یک عطر خوشبو هستند. چندتا عطر خوشبو داریم ؟ کم نیستن. پوشش کلی یک شخص چقدر تاثیر داره در بازخورد گرفتن؟ به تجربه من زیاد به اندازه خیلی از فاکتورها مهم هست. اینترلود رو من نسخه بلک آیریش رو گرفتم چون در بهترین حالت بتونم با این فلنکرش پوششی نزدیک بهش داشته باشم که بتونم اون عطر رو بپوشم. بازخورد گرفتم ازش ؟ خیلی کم. پخش بوش کمتر شده اما خط بوش همون قدرت رو داره و همون تغییرات کوچیکش کمی بازخوردش رو بهتر کرده. بعضی عطرها حتی با شخصیت ما هم جور در نمیان روی پوست ما نمیشینن چرا باید توقع بازخورد داشته باشیم و وقتی بازخورد نمی گیریم بگیم که اون عطر نا امید کننده هست. من چندین ماه هست که فقط دکانت و سمپل عطرهای مختلف رو استفاده می کنم و غیر از ۲ یا ۳ تاشون هیچ کدوم بازخورد نیاوردن . مشکل از عطرها نیست همیشه مشکل از چندین فاکتور تاثیر گذار دیگه هست. چیزی که من تو این سالها تجربه کردم اگر فقط فاکتور پخش و ماندگاری و خط بو رو در نظر بگیریم. عطرهایی که در نهایت پخش بویی متوسط و نسبتا خوب دارند بیشترین بازخورد رو آوردن برام. مگر استثنا هایی که بیشتر در برند سرژف هستند. که تعجبی هم نداره و این برند اکثر کارهاش برای بازخورد گرفتن هست با پخش بو و خط بویی خوب و خیلی خوب. اساسا عطرهای نیش خیلی روی بازخورد نمیشه روشون حساب کرد مگر اینکه یک سری فاکتورهای اساسی مثل پوشش رو شما رعایت کنید.
15 تشکر شده توسط : ramin behruz Shaghayegh
به پیشنهاد یکی از دوستان اول دکانت ازش تهیه کردم که طبق عادتم بلایند بای نکنم اما اگر هم‌ این کار رو می کردم متضرر نمیشدم . خیلی وقت بود از بوییدن یک عطر انقدر لذت نبرده بودم. واقعا جنسیت نمیشه تعیین کرد برای این عطر. حتما آقایان هم تست کنند این عطر رو. عملکردش با یک پاف خیلی خوب بود و خط بوی خیلی خوبی داره و کاملا فضا رو پر می کنه. ماندگاریش انقدری هست که تا آخر یک مهمانی هر وقت که از کنار کسی رد میشید خیلی واضح اعلام حضور کنه . باز هم تاکید می کنم این عطر خیلی جالب هست از این حیث که نمیشه براش جنسیت تعیین کرد. حتی کسانی که از عطرهای تام فورد مثل یکی از دوستان من خوششون نمیاد هم احتمالش کم هست که از این عطر خوششون نیاد. فعلا نمی تونم خیلی توصیفش کنم تا چند روز کامل ازش استفاده کنم. چون نمی خوام فقط چیزهایی که ازش خوندم و شنیدم رو فقط بگم. فعلا سطحی می تونم بگم که هیچ کمی و کاستی در این عطر وجود نداره.
14 تشکر شده توسط : Mahdi marjanmohamadi
سلام خدمت همه دوستان عطر افشانی. شاید به نوعی بشه گفت پاسخ این دوستمون آقای Gevik باشه و شاید بخشیش نظر شخصیم و چندتا بلاگر غیر تبلیغاتی از برند هم تاثیر گذار باشه در حرفهای من در مورد عطرهای سرژف. در ابتدا شامه آماتور و حرفه ای اصلا چیزی نیست که در اون قطعیت و معیار دقیقی وجود داشته باشه و من از کلمه تجربه بویایی استفاده می کنم چرا که خیلی وقتها عطرهام رو برای کسی امتحان می کنم مدام کلمه این بو شبیه یک عطری هست رو می شنوم. درست هم میگن مگر کسانی که در اینجا عطرهای زیادی رو تجربه کردن از ابتدا خیلی نتها رو متوجه میشدن؟ حافظه بویایی و بقیه مباحث درباره این موضوعات هیچ قطعیتی براش وجود نداره در انسانهای مختلف. شما از خیلی از بلاگرها و کسانی که واقعا حرفه ای عطر رو دنبال می کنند بپرسید نظرشون رو درباره این برند مثل من. نمی تونن منکر این بشن که جز ۵ یا ۱۰ برند برتر عطر هست. چند تا عطر مثل همین ناکسوس که من واقعا دوستش دارم رو من در هیچ عطری تجربه نکردم پیور هاوان شبیهشه؟ باشه. چقدر؟ اوج لذت ناکسوس در اون بستر مرکباتیشه. پیور هاوان مرکبات داره و نگفتن؟ کسی حسش کرده؟ بگه شاید شامه من بستر سیتروسیش رو حس نمی کنه. پخش و ماندگاریش بهتره؟ بازخوردش بهتره؟ از یک عطر انتقاد کنیم وقتی بتونیم ایراد کلی بگیریم از پخش و ماندگاری گرفته تا کیفیت رایحه اون. زفیرو و اودن و .... اگر دوستان خیلی این برند رو تجربه کردن پس نظراتشون رو لطف کنن بزارن نه اینکه فقط مفیستو و فیرو. این برند فقط این دو عطر هست؟ همین عطر اودن در نت ابتداییش بستر سیتروسیش رو در هیچ عطری که مشابهش باشه تجربه نکردم. بله برند سرژف بیشترین تاکیدش بر لوکس بودن هست نه تقلید. رنسانس و نیو رو به نظر من حتی نمیشه ازش تقلید کرد با این کیفیت. واقعا این حس رو القا می کنن که کوچکترین تغییری همه محاسبات رو در اونها به طور کلی از بین می بره. من زفیرو و اودن رو از یک فروشگاه شیشه های نسبتا پرش رو گیر آوردم و با قیمتی حدود ۳ تا ۳.۵ گرفتم در صورتی که شاید خیلی گزینه های دیگه ای بود. ولی واقعا وقتی تستشون کردم نتونستم کیفیت رایحشون رو منکر بشم و ترجیح دادم بگیرمشون و نه فقط به خاطر قیمتشون. دوست عزیز آقای Gevik شما ابتدا میگید الکی گنده کردن این برند رو و بعد میگید نظر شخصی و شما خوشتون نمیاد. من از همه عذر می خوام از شما هم‌ همینطور . ولی وقتی من بلاگرهایی رو مثل همین آقای کیوان مشهدی و امثالهم خارجی رو دنبال می کنم متوجه این میشم که حتی بهترین های ما در اینجا هم واقعا چیزهای زیادی نمی دونیم. همین ایکاروس که راه رو اشتباه رفت شاید که کار به جایی کشید که دیگه نباشه و واقعا از سوادش استفاده کنیم. ما خیلی هامون در اینجا در جایگاهی نیستیم که بگیم برندهایی این چنینی الکی گنده شدن یا نه. انشالله که حرفهای من کسی رو ناراحت نکرده باشه. اینها هم در نهایت نظر من هست و قرار نیست همه بپذیرن.
11 تشکر شده توسط : صادق اف Mahmod Akrami
دوست عزیز لطف کنید منبع کلماتی که کپی کردید رو بگید. مثلا اگر نمیشه اسم سایت رو بگید لااقل اسم شخص رو بگید مثلا کیوان مشهدی.
11 تشکر شده توسط : ایمان اجاقلو saeidrostami118

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir