نظرات | ن- محمدی
ترتیب نمایش
دوستانی اگر این ادکلن و اینسولنس ادوپرفیوم را تست کرده اند ممنون می شم در مورد شباهتش نظر بدهند. آیا آن نت آزاردهنده ای که در نتیجه اسپری کردن ادوپرفیوم روی بعضی پارچه ها (پارچه هایی که درصد نایلونش بالاست) به مشام می رسه در این هم وجود دارد یا نه؟
عطرافشان در مورد موجودی لطفا اطلاع دهید. اگر موجود هست این کار رو هم تو تخفیف قرار بده قیمت خیلی عجیب و غریب هست.
رویال پرینسیس عود، یه بوی تروتازه و بهاری است. بوش بیشتر از اینکه شبیه ادکلن باشه شبیه بوی یه شامپوی زنانه خیلی خوشبو هست. می تونم رگه هایی از بوی کرید اونتوس مردانه رو توش استشمام کنم. یعنی از نظر من رویال پرینسیس عود می تونست کرید اونتوس زنانه باشه. هرچند بازم نمی شه گفت به هم شبیهند ولی بیش از اونتوس زنانه به اونتوس شبیه هست. پخش بو و ماندگاری متوسط رو به بالایی داره و ادکلن روزانه و مخصوصا امضا می تونه باشه. اگر مصرف کننده در سبک پوشش، تفکر و ... مینیمالیست باشه، می تونه در مجالس و مکانهای رسمی ازش استفاده کنه و اتفاقا با این مجموعه هماهنگ، یه سبک جالب توجه رو به کرسی بنشونه. در غیر اینصورت به تنهایی حرف چندانی برای گفتن ندارد. ضمنا باید بگم که به هیچ عنوان بوی عود رو توش احساس نکردم و اصلا شبیه ادکلن هایی از اون دست نیست.
باتم لاین اینکه از بهترین زنانه های کرید است و جالبه که با اقبال چندانی (در ایران) روبرو نشده.
6 تشکر شده توسط : marjanmohamadi هاشم پور
يك اجراى بسيار متفاوت و تحسين برانگيز از "رُز".
همه انواع رزبوهايى كه تاحالا تست كرده ايد را فراموش كنيد، اين شبيه هيچكدامشان نيست. اينجا بوى رز به شدت مدرن است و هيچ رگه كلاسيكى از آن حداقل به مشام من نمى رسد. شايد نشه گفت در مجموع بوى فوق مدرنى است ولى رز بيشتر از اين نمى تواند مدرن باشد. اين حالت احتمالا به خاطر تركيب متعادل رز با مركبات و زنجبيل است. مى شود گفت شيرين و شايد ملس و خيلى خيلى كم پودرى است. به مشام من، ادكلن ايده آل امضا براى بانوان است و غيرممكن است كه بازخوردى مبنى بر مردانه بودن آن بگيريد. پخش بويش عالى و ماندگارى خيلى خوب است. در فضاى بسته، كم اسپرى شود. در شب تابستان و روز و شب بقيه فصول قابل استفاده است. يادم رفت بگويم چه بهتر كه اين شاهكار، آندراِستيميت شده و فعلا در امان است.
ژونكى د نويى، با مقدمه اى به شدت گلى آغاز مى شود. با اولين اسپرى انواع گلهاى طبيعى به رنگ سفيد و بنفش متصور مى شود. شروع عطر كاملا زنانه به نظر مى رسد و احتمالا آقايان از استفاده از آن حذر كنند، ولى در ميانه راه، بو به سمت صابونى شدن پيش مى رود و بويى كه خيلى شبيه صابون گلنار است، خودنمايى مى كند. البته اين تشبيه اصلا به معنى كيفيت پايين بو نيست. هر چه به سمت نوت پايه و بعد "دراى داون" پيش مى رود كاملا قابل استفاده آقايان مى شود. پخش بو خوب و ماندگارى متوسط است. در مجموع ادكلنى نيست كه كركتر برجسته اى داشته باشد و در خاطر بماند.
بوى گلابى و رز در اين كار كاملا واضح و مشهوده و مدام با هم مسابقه مى دهند. بو به اندازه اى فرِش و تر و تازه و سيال است كه به سرعت وارد اعماق مغز آدم مى شه و ممكنه خودتون و اطرافيان رو دچار سردرد كنه، كيفيت بو بسيار خوب و ماندگارى عالى است و بعد از چند ساعت نسبت به حالت اوليه تكون نمى خوره. با توجه به قيمت نسبتا مناسبش كار بسيار با كيفيتى هست به شرطى كه سبك بو را بپسنديد و باهاش سردرد نشيد.
1 تشکر شده توسط : Faaezaam
اين ادكلن را چند بار تست كردم چون فكر مى كردم چيزى اشتباه شده يا مشكلى در تسترهاى قبلى وجود داشته، ولى نهايتا" متوجه شدم كه بو همينه و اشتباهى در كار نيست. من واقعا" نتونستم دركش كنم. به مشام من يك بوي صنعتى مثل بوى شيشه گداخته شده يا بوهايى كه در آزمايشگاه مدرسه به مشام مى رسيد همراه با بوى ضعيفى از قند دارد. شايد هم بويى فراتر از شعور بويايى من هست.
2 تشکر شده توسط : سیما مریم میربیک
ژُوو سانز ان موو روی شباهتش به کنزو فلاور شناخته می شود. ظاهراً بسیار شبیه آن است، البته با شروع سیترسی.
به عنوان کسی که به کنزوفلاور کاملاً علاقه دارد، ولی معتقد است که می توانست بهتر هم باشد، تصمیم به خرید رایحه ای مشابه گرفتم. به خصوص اگر این "مشابه" محصول کار برندی خلاق همچون ژُوو باشد و زمان تولیدش جدیدتر باشد (15 سال).
نتیجه اینکه کیفیت بو در شاهکار 18 سال پیش آلبرتو موریلاس قطعاً یک سر و گردن بالاتر از کار ژُوو است. با توجه به اینکه سانز ان موو تنها در سایز 50 میل تولید می شود، قیمتی حدود سه برابر فلاور دارد. هرچند سانز ان موو هنوز هم قابل احترام است، یادآوری می کند که کنزو فلاور بهتر از اینی که هست نمی توانست باشد.
2 تشکر شده توسط :  Someone Out There Saba  مریم میربیک
به مشام من آمواج لايلاك لاو بوى غالب گل دارد، در كنار گلها به عنوان بازيگر اصلى، حالت پودرى مشخص دارد، يك بوى پُر مثل تركيب خامه-عسل در پس زمينه هست كه از ابتدا تا انتها گلها را همراهى مى كند.
قطعا بوى گرم و دوست داشتنى دارد و براى خانمهايى كه از پوشيدن ادكلن هاى "مِين استريم" حذر مى كنند و از طرفى هم بوهاى خاص و عجيب به دلشان نمى نشيند گزينه مناسبى است. بوى هيچ ادكلن ديگرى را نمى دهد ولى در عين حال بوى عجيبى هم ندارد. مثل بوى خوبى كه ديزاينرهاى عطر تا كنون از قلم انداختند و احتمالاً با خود مى گويند "چرا به ذهن خودم نرسيده بود؟"
فقط... با كمى سختگيرى، يك رگه مصنوعى توش هست كه كمى منو در مورد كيفيت بو به ترديد مى اندازد، چيزى شبيه بوى "قديم". البته اين بيست درصد روى مطلوبيتش تاثير داره و هنوز در موردش مطمئن نيستم، شايد بعدا نظرم تعديل شود.
3 تشکر شده توسط : In The Dark اركيده
با سلام
لطفا مدير محترم بررسى نمايند چرا ثبت نظر براى اين محصول مشكل دارد
با تشكر
پاسخ مدیر : سلام و احترام
نظر ثبت شده است
به مشام من آمواج دايا، بافاصله بهترين انتخاب براى بانوانى است كه دوست ندارند بوى عطر و ادكلن بدهند و به دنبال بويى معصوم هستند كه تميز، پاك و نظيف باشد و تلقى تميز بودن فرد را به ديگران بدهد. يك انتخاب ايده آل ابراى مصرف روزانه در محيط هاى رسمى كارى است. كيفيت بو عالى و در كتگورى خودش بهترين است. لازم به ذكر است كه اين بو توانسته خودش را از تمام ايراداتى كه عموما به اين كتگورى (بوى شوينده، بوى شيشه شوى، صابون و شامپو) وارد است، مبرّا كند.
3 تشکر شده توسط : هاشم پور Khadijeh

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir