نظرات | Emad
ترتیب نمایش
سلام و درود بر شما
اینم نظر بنده بعد از 10 روز از خرید این عطر(خرید از عطرافشان)
شیشه من برای سال 2017 هست.
توی 5 ثانیه اول بعد از اسپری اولین بویی که به مشامم رسید الکل بود که می گفت با عطر با کیفیتی سروکار ندارم و خب با توجه به برند و قیمت زیاد سوپرایز نشدم. این بوی الکل چون چند ثانیه بیشتر دوام نداره قابل چشم پوشی هست. بعد از اون بوی هل هست که شروع به خودنمایی میکنه و اینجا من رو به یاد عطر معروف ایو سن لورن لانویی دلوم میندازه. البته رایحه هل در ایوسن لورن باکیفیت تر، با ابهت و شفافتر از رابرتوکاوالی سیلوراسنس هست که البته شباهت این دو عطر به نظر من همینجا تموم میشه. بقیه روایح که در نوت های عطر اومده قاطی و پاطی هستن و حداقل من نمی تونم از هم تمییزشون بدم. ماندگاری در حد خوب و بخش بو متوسط بین 2 تا 3 ساعت هست.
به نظرم این عطر بازخورد نسبتا خوبی بگیره تاحدودی همه پسند هست. اما خود آدم ازش لذت نمی بره و این برای من خیلی مهمتره
تا یادم نرفته بگم که شیشه عطر رو خیلی دوس دارم، طراحیش ساده و با وقاره و ایرادی نداره
در کل از کیفیت و شفافیت روایح راضی نیستم و چون بلایندبای کردم دیگه ناچاراً کم کم استفادش میکنم. البته تمام این موارد نظر شخصی و طبق بویایی و سلیقه من بود و دوستان نظرات متفاوتی دارند. مخصوصا توی یوتوب این عطر خیلی هایپ شده. پیشنهاد من اینه که قبل از خرید سمپلش رو تست کنید.
12 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 فاطمه فیضی
سلام به همه
من بعد از 6 روز نظرمو در مورد این عطر میدم. البته ری‌ویو حرفه ای بلد نیستم و فقط نظر شخصیم رو میگم.
این کار فقط فقط بدرد هوای سرد و یخی میخوره. توی این چنین شرایطی عالی عمل میکنه، انگار یه حاله گرم دور آدمو گرفته و اطرافیان رو هم دلگرم میکنه. شیرینی زیاده اما دل رو نمیزنه به شرطی که توی همون هوا استفاده بشه. ماندگاری رو پوست من تا 20 ساعت هم میرسه هرچند که آخراش فقط با بو کردن از نزدیک میشه متوجه شد و روی لباسم حتی تا 24 ساعت هم بوش میمونه. پخش بو روی پوست من بین 6 تا 8 ساعته که قابل قبوله و من از عطریایی که پخش خیلی زیاد دارن خوشم نمیاد.
به نظر من نت تنباکو توی این عطر خیلی خوب با عسل و کاکائو مخلوط شده و ترکیبش عالیه هرچند ترجیح میدادم کمی تنباکو قوی‌تر بود. هرچند که کاکائو جزو نت پایانی کار نیست اما من بوشو تا آخرین لحظه حس میکنم.
قطعا واضحه که این کار توی بهار و تابستون نه تنها بازخورد خوبی نمگیره، بلکه خود آدم و اطرافیان رو از شیرینی زیاد خفه میکنه و در کل باید کارهای شیرین رو هم دوست داشته باشید تا این رایحه بهتون بچسبه. راستی به خاطر همین شیرینی معمولا بازخورد خوبی بین خانوم ها داره و آقایون رو خیلی نمیشه روش حساب کرد.(خودم گرم و شیرین دوس دارم)
دوستان عزیزی که تست داشتید لطف کنید مقایسه این کار و آزرو وانتدبای‌نایت و گرلن ایدآل رو برام بنویسید، نمی دونم اونا رو بخرم یا نه؟ چقدر شباهت دارن؟ چون من کالکتور نیستم دنبال کارهای خیلی نزدیک بهم نیستم.
در آخر از عطرافشان به خاطر قیمت مناسب، کالای اورجینال، بسته‌بندی عالی و مشتری مداریشون که همگی باعث شد تجربه خرید خوبی داشته باشم تشکر می‌کنم.
17 تشکر شده توسط : منوچهر parissa
انشالله موجود بشه یکی میخرم
من شنیدم رایحه اش یه چیزی بین ورساچه پور اوم و شنل آلور‌اوم اسپرت هست.
4 تشکر شده توسط : ادیب جلالی دانیال
سلام
با تشکر از عطر افشان. امروز به دستم رسید و تولید 2019 بود- اولین ریفورمالیسیون هست و تفاوت زیادی با وینتج نداره و تفاوتش توی ماندگاری هست و حتی پخش بو هم زیاد فرقی نداره. فعلا چون سرما خوردم زیاد نمی تونم نظری در مورد بوش بدم اما با همین بینی گرفته هم میشه گفت عالیه.
2 تشکر شده توسط : چینَوَت پِرِتو ایرن

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir