نظرات | محمد
ترتیب نمایش
Lyric for men
لینک به نظر 20 آبان 1402 تشکر پاسخ به Haddock
من، سمپل این عطر رو داشتم و چندین بار در سردترین ماه های سال تست کردم و نپسندیدم، البته ذائقه بویایی هر فرد مختص خودشه و کاملا سلیقه ای انتخاب عطر
1 تشکر شده توسط : Mehdi sameti
نسخه اینتنس عطر بسیار خوبی است و با توجه به قیمتش تونسته فضای اونتوس بازسازی کنه هر چند که از لحاظ کیفیت رایحه اصلا قابل مقایسه نیستن، در مجموع به نظر من عطر ارزنده ای است و ارزش خرید داره
3 تشکر شده توسط : امیر محمدی بابک
در یک کلام باید بگم که عطر فوق العاده ای است، من نسبت به عطر های گرم و شیرین حساسیت عجیبی دارم و هرگز سمتشون نمیرم، ولی الکسیر رو که چند بار تست کردم( روی پوست و لباس ) واقعا غافلگیر شدم از جذابیت و کیفیت رایحه این عطر فوق العاده، البته هنوز معتقدم قیمتش اصلا منطقی نیست و میتونست خیلی کمتر از این باشه و با این مبلغ میشه عطرهای خیلی مناسبتری خریداری کرد یا حتی چندین عطر خیلی خوب خرید.
12 تشکر شده توسط : سارا صالحی ع میرزایی
یکی از صعیفترین و بدترین عطرهایی که تا به امروز تست کردم، به هیچ وجه توصیه نمیکنم
3 تشکر شده توسط : ایوب مختاری فاطمه فیضی
با سلام، احتمالا شما نسخه فیک رو تست کردین، من این عطر رو سال ۹۸ خریدم و دوسال استفاده کردم، واقعا ماندگاری بالایی داره و بعضی مواقع ماندگاری و پخش بویی که داشت برام خسته کننده میشد.
1 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir