نظرات | س پرواز
ترتیب نمایش
سلام دوستان من بدنبال عطری هستم با رایحه اپیک اما با پخش بوی بیشتر، این عطر بمن معرفی شده، آیا تایید میکنید که رایحه شبیه اپیک هست و پخش بوی بیشتر؟
اپیک، یک عطر دوست داشتنی ، افسوس با پخش نه چندان خوب
1 تشکر شده توسط : احمدp
سلام لطفا دوستان تجربه شون را از این عطر بگن. ممنون
سلام و عرض ادب
دوستان میشه گفت این عطر ، یک کار شکلاتی یا کاراملی هست؟
سلام دوستان، من‌بدنبال عطری هستم با رایحه ی شکلاتی و یا شایدم قهوه و کارامل، و آرامش بخش، اما با شیرینی زیاد نمیتونم کنار بیام، پخش بو برام خیلی مهم نیست اما ماندگاری مهم هست، بنظر شما این عطر یا نسخه ی پرفیوم این عطر، میتونه خواسته ی منو برآورده کنه؟
1 تشکر شده توسط : معین هاشمی
سلام دوستان. ظاهرا که این کار شکلاتی هست ، اما نگران شیرینی اون هستم، اساسا با کار شیرین‌کنار نمیام، لطفا در اینمورد نظر بدین...
دوستان سلام. من به دنبال یک عطر شکلاتی که شیرین هم نباشه میگردم و یکی از دوستان همین ایفوریا اینتنس را معرفی کردن، از نظر شما هم این عطر شکلاتی هست؟ عطر شکلاتی تلخ چی معرفی میکنین؟ ممنون میشم پاسخم را بدین
پاسخ به ارکیده:
سلام مجدد- البته من در مقایسه با تامفوردها، آمواج ،و ناسوماتو گفتم - بنظرم عطر با توجه به قیمتش و برندش این زمان ماندگاری کم هست...
1 تشکر شده توسط : اركيده
سلام - دوستان من سمپل این عطر را که ظاهرا اصل هم بود تهیه کردم و استفاده کردم.
رایحه ی زیبا و دل نشینی داره، پخش بو هم خوب هست و ردی هم از خودش بجای میگذاره- اما ماندگاری کم هست، نمیدونم فصل سرما هست روی اینموضوع خیلی تاثیر داره یانه- ماندگاری در حدود 6-7 ساعت هست ، اگر دوستانی تجربه ای با این عطر دارند لطفا نظر بدن ممنون میشم.
سلام دوستان - این کار با توباکو وانیل چقدر تفاوت داره؟ اینکار رو میشه بطور رسمی هم استفاده کرد ؟ یا روزانه؟ و اینکه شیرینی اش نسبت به توباکو وانیل چطوره؟ ممنون میشم راهنمایی کنید... گرچه ظاهرا بودجه ی زیادی واسه خرید میخواد!!!

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir