نظرات | b.abbs
ترتیب نمایش
سلام به همگی
من به تازگی با دنیای عطر آشنا شدم و در همین مدت کم چنان منو مجذوب خودش کرده که هر روز در حال مطالعه بیشتر در این زمینه و تست عطرهای مختلف هستم.
چند وقت پیش به صورت اتفاقی یک عطر جیبی به نام اسکلاره اکلت خریدم. که فکر میکنم ایرانی هم باشه.
با اینکه ماندگاری و پخش بوی خیلی کمی داره (در حد یک ربع ) اما بوی این عطر چنان مجذوبم کرد که رفتم و دنبال عطری که منشا اصلی اون بود گشتم و این بود آغاز ورود من به دنیای عطرها.
فکر میکردم عطر معروف کمپانی لانوین یعنی اکلت من رو به مقصودم میرسونه اما بعد از تست اون در چندین مغازه به این نتیجه رسیدم که این بو ، بویی نیست که من مجذوبش شدم.
بعد از اون عطرهای دیگه ای مثل گود گرل ، شنل چنس و لیدی کورلوف پاریس رو هم امتحان کردم. بد نیستن اما هیچکدوم به اندازه ی اون عطر جیبی ده تومنی تو دلم جا باز نکردن.
به نظر من بویی شبیه چمن تازه داره ، یه بوی خنک و کاملا سرزنده و سبک.
خواستم در اینجا که جمع استادان جمع هست مشورتی بگیرم، اگر کسی با بوی این عطر جیبی آشنایی داره میتونه منو به یک عطر با بویی شبیه به اون ولی کیفیت بهتر راهنمایی کنه ؟؟
2 تشکر شده توسط : آرامیس C.L.O.N.E.R

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir