نظرات | سید(ساحا)
ترتیب نمایش
ممنون لطف داری سام عزیز..مخلصیم
ممنون جناب کبیری عزیز...لیست کارهایی که تست کردید از بهترینهای برند خودشونن...سپاس
به سام...سلام
نوامی گودسیر ها همه خوبن...iris یکی از خاصترین و واضحترین زنبق که وجود تنباکو در کنارش خیلی بهش جلوه داده پخش بوشم عالیه و میتونی چهار فصل بزنیش.. ...cuir یکی از شیکترین چرمها(در کنار شیرینیش که اکثرا چرمها تلخ هستند ولی این اینطور نیست...مناسب فقط زمستان...کیفیت عالی ولی پخش بو معمولیه... مدل سرایل serail ;که یه کار تنباکویی 20 است بوی توتون خیس پیپ با پخش بوی ملایم و پیوسه یکی از بهترینهای این برنده...حتما تستشو از دست ندین..در ایران لانچ شدن...مدل قبلش بویس هم خوبه..هر کی سوال دقیق تر خواست بپرسه
1 تشکر شده توسط : mesmaeel
زینو کاری بالزامیکی چوبیه است (در سبک کلاسیک)که مناسب زمستان و فصل سرماست ...و در حال حاظر جووی سایکدلیک رو از نظر کیفیت رایحه با وجوده کهربا در کنار پتچولی انتخاب بهتریه..البته اون بازی تنوع نت ها که در زینو است به مراتب در سایکدولیک جووی کمتر محسوسه ..ولی سایکدولیک به نحو استادانه تر و مدرنتری میتونه رایحه بروزتری داشته باشه...شروع _تاپ نت - در سایکدولیک بسیار جذابتر از زینو است...متاسفانه زینو در استارت خیلی عالی عمل نمیکنه!
1 تشکر شده توسط : مهدی
به سپهر عزیز...پیشنهاد میکنم مدل لدر مرسدس بنز رو هم چک بفرمایید..
با تشکر فراوان از عطر افشان..ممنون که در کنارمان هستید
در مورد انتخاب رایحه خنک زنانه با قیمت بسیار مناسب لایت بلو برند دولچی گابانا یکی از بهترینها و پر بازخورد ترینها میباشد...البته اگر یکمی در حد مقبول از100بیشتر هزینه کنید.
1 تشکر شده توسط : آرامیس
به دوست گرامی مجید دل زنده..سلام
با توجه به ادکلنهایی که فرمودین کارهایی همچون اینوکتوس پاکو رابان سلیقه شما بیشتر به کارهای شیرین متناسب با فصول مختلف سرد یا گرم متمایل است.جدیدن ورژن 2016همین اینوکتوس به عنوان آکوا اینوکتوس انتخاب مناسبی جهت تابستان شما با رایحه ای سیتروسی(مرکباتی)-دریایی پیشنهاد میشه..البته در مورد پخش بو همچون اینوکتوس اولیه انتظار زیادی وجود نداره..البته قابل قبوله و پیشنهاد خوبیه برای شما
1 تشکر شده توسط : فرشید دل زنده
سلام..عطر افشان همیشه منبعی مطمعن و کارا در عطر و ادکلن بوده و میباشد..بهتر است اینباره هم به تصمیمی که گرفته شده اطمینان کنیم..مطمعنا طبق مطالب مدیریت محترم به هدف تبدیل به یک مرجع تخصصی و قابل اتکا در حوزه عطر و ادکلن کرده منتظر تغییرات جدید خواهیم بود..
سلام به spring و بقیه دوستان..
کرید اونتوس کار ی میوه ای بر پایه اناناس اما بسیار شیکتر و جذابتر از بلک ایکس اس پاکورابان است و کاری مناسب فصل بیشترخنک و در حد کمتر چهار فصل محسوب میشه..اما رایحه همه پسند و کار موفقیه..میشه گفت پرفروشترین کرید غیر از لاین اکسکلوسیوش هست..در مورد سوالتون که فرمودین توسکان لدر و مونتاله و ...در کل میتونم بگم مخاطبتون شخصی است که کارهای موفق و عموم پسند رو تا حدودی میشناسه و قطعا اونتوس پیشنهاد میشه.. اگر با قیمتش مساله ای ندارید انتخاب مناسبی خواهد بود..در غیر اینصورت موارد مشابه از جمله رویال وینتیج و...انتخاب خوبی محسوب میشن..موفق باشید

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir