نظرات | حمید حسینی
ترتیب نمایش
سلام دوستان. پرایوت لیبل بهیچ وجه رایحه ی همه پسندی نیست . کاملا گرو هدف مشخصی داره و برای استفاده ی عام ساخته نشده. این عطر با کیفیت فقط به درد اقایان میانسال و برای استفاد در فصول سرد سال و فضاهای بخصوص ساخته شد . ماندگاری فوق خوب و پخش بوی خوبی داره. ارزش خرید نسبت به قیمت بسیار بالاست. ولی نکته ی مهمش اینه که قطعا اول باید تست کنید و بعد خرید. به همون اندازه که ممکنه عاشقش بشید ممکنه ازش بدتون بیاد. خصوصا نظر خانمها در موردش کاملا متغیر و غیر قابل پیش بینیه . هرچند که بیشتر رایحه ای شخصی است و خودتون باید بتونید ازش لذت ببرید . جوونترا طرفش نرن . در طول روز و خصوصا هوای گرم یا معتدل طرفش نرید . اگر ناراحت میشید بهتون بگن پیرمرد طرفش نرید . بهر حال من مشابه این کار رو تا بحال ندیدم و فقط به اونایی که واقعا عطرباز هستند توصیه میکنم در مجموعشون حتما این رو هم داشته باشن . من بهش از 20 ، نمره ی 19 میدم.
2 تشکر شده توسط : بهزاد  ر مهدی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir