نظرات | ح ب
ترتیب نمایش
پخش ضعیف و ماندگاری متوسط
2 تشکر شده توسط : بابک امیر علوانی
خیلی دوستش دارم از دید من بوی بهار میدهد.
بنفشه کاملا غالب است و شباهت بسیار زیادی بین این عطر و هوگو باس نایت هست ولی این کمی پرفورمنس بهتری دارد از دید من.
8 تشکر شده توسط : علیرضا موسوی Rashed S 1991
با سلام
بعد از مدتها اومدم چرخی تو عطرافشان بزنم و صفحه این عطر رو هم نگاهی بندازم و نظرات دوستان رو در خصوصش بشنوم .کما کان اعتقاد دارم از زیباترین روایح تابستونی موجوده ولی به دوستان پیشنهاد میکنم ازین لاین بلو حتما دوعطر میرتو و آنارچی رو هم تست کنند
7 تشکر شده توسط : Mada_London فریده.م
بر خلاف اینکه عطر ارزانی هست بسیار عطر شایسته ای هست.
ترکیب زنبق و نارگیل و پچولی در کمتر عطری هست .بنده فقط این ترکیب رو در پچولی فلوریس دیدم هرچند اون عطر یه شاهکار تکرار نشدنیه ولی این عطر یه زیبائی مثال زدنی در خودش داره که با توجه به قیمت مناسبش برای یه کار دم دستی در فصول معتدل و خنک عالیه.
با اینکه ترکیبات (هل،گلها و نارگیل)نوید یه عطر معتدل رو میده ولی قدرت داشتن نتهای پایانی مثل وانیل و پچولی کار رو نسبتا گرم میکنند.
چندتا از سری گلامور فقط بخاطر ارزون بودن جهت هدیه دادن از روی نت ها خریدم وبعد متوجه شدم این چه کار باارزشیه والبته اون شخصی که هدیه دادم بهشون دو شیشه دیگه ازش تکرار کرد و این خودش نشونه ارزش و مقبولیت این عطره.
تعجب کردم وقتی دیدم چنین گوهری تو عطرافشان نظری در خصوصش نیست.
بین عطرهای زنبقی زیبا ترین کاری که دیدم همینه البته اصلا و ابدا جنبه مردانه نداره.کاملا زنانه است با پخش و ماندگاری عالی.
الیته پاییزی و زمستانی.
و اگر کسی دوست داشته باشه همین زمینه رو 4 فصل استفاده کنه بهتره که برای تابستون و اواخر بهار از آتلیر کلون سیلور ایریس استفاده کنه.
تستش رو اکیدا به همه دوستداران روایح پودری توصیه میکنم
5 تشکر شده توسط : nazanin کیمیا
بعد از اولین تست از روی سمپل خریدمش ، چون تا الان بین روایحی که تست کردم اگر ازم سوال کنند بوی بهشت چطوریه میگم : فیکو دی آمالفی! اما حیف که عطر تابستونی باید ارزون باشه تا باهاش دوش بگیری و لذت ببری .اما این گرونه واسه دوش گرفتن
1 تشکر شده توسط : Mada_London
بنظر من پچولی این کار شباهت به پچولی زینو میده و برای کسانی که به پچولی نمدار و خاکی علاقمند نیستند گزینه بهتریه.
عطرهای گروه اسنتریک شامل 4 تا عطر دوتائی میشه هردوتا به یه شماره و با دوتا نام مولکول و اسنتریک.
مولکول فقط مولکول خالص یه نوع از مواد سنتتیک هست و اسنتریک به همراهی چندتا نت دیگه.
01 ایزو سوپر ای 02 امبروکسان و 03 وتیوریل استات 04 جاوانول(چوب سندل)
برخی از افراد نسبت به این مولکولها کر بو هستند از جمله خودم نسبت به امبروکسان.
البته من اسنتریک 02 رو دارم با شروعی از بنفشه و گلی و ادامه ای با حضور ایزو سوپر ای که یه بوی خاص از تمیزی داره و امبروکسان.
منکه ابدا بوی امبروکسان خالی رو درک نمیکنم ولی به یه شخص دیگه دادم و بو کرد میگفت بوئی به این زیبائی تاحالا استشمام نکردم الان که کارهای اسنتریک مولکول خیلی گرون شده ولی شاید برای کسانی که دنبال این رایحه هستند این یک عطر نیست از جولیت اسلحه دارد (juliette has a gun not a perfume) با قیمت مناسب تری قابل تهیه باشه.
در یکی ازسایت های فارسی زبان بررسی عطر و ادکلن که به دلیل قوانین از بردن نامش معذورم مقالات بسیار جالبی در خصوص این نت ها نوشته شده که اگر پیدا کردید خواندنش خالی از لطف نیست.
5 تشکر شده توسط : Neda.s معین هاشمی
بخاطر اینکه اینجا و جاهای دیگه شنیدم شباهت به فارنهایت میده خریدمش.
از فارنهایت خیلی خنک تره و اصلا اون بوی روغنی گازوئیلی فارنهایت رو نمیده.
کار بی ارزشی نیست ولی پخش و موندگاریش ناامیدم کرد.
لغت اینتنس برازندش نیست
نمیدونم چرا دوستان اشاره ای نکردند ولی این عطر سوای از نتهایی که نام برده شده کاملا مشابه دیور اوم است بنده هر دورا دارم و تست کردم و شباهت بسیار عالی است.بنظرم برای جایگزین ارزان قیمت تر آن، کار قابلی باشد.با پخش بوی نسبتا خوب و ماندگاری خوب.دو بچ کد 2016 و 2017 رو دارم و 16 به مراتب از 17 در پخش بهتر است.
2 تشکر شده توسط : Kity.perfumelover V.sh

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir