نظرات | آرین
ترتیب نمایش
سلام و عرض ادب.
بی مقدمه شروع کنم، آمواج بیچ هات(کلبه ساحلی)
اول میخوام از جعبه ی چوبی و شیشه ی بسیار زیبای این عطر بگم جعبه و بسته بندی بسیار شکیل و شیشه ای که عکس کلبه ی ساحلی روی اون نقش بسته و درب بی نظیر شیشه که نگین زرد رنگش خود نمایی میکنه، بزارین بی تعارف بگم دوستان آمواج از جنبه ی طراحی جعبه و شیشه اگر بهترین نباشه جز یکی از بهترین هاست و صد البته که اصالت از طراحی جعبه و شیشه فوران میکنه!
خوب بریم سراغ رایحه، بعد از اسپری فورانی از بوی بی نظیر و با طراوت از نعناع و شکوفه ی پرتغال رو حس میکنید نت ابتدایی بسیار شما رو سرحال میاره،قبل از ادامه ی صحبتم در مورد رایحه باید بگم که این عطر یه عطر خنک و ملایم و نعناع و وتیور(خس خس) محور هست و رایحه ی این دو توی عطر خود نمایی میکنه،
برسیم به نت میانی که هر چه از اسپری کردن این عطر خاص و خوشبو که میگذره شما بیشتر به با کیفیت بودن این عطر پی میبرین انگار که تو هوای گرم تابستون در یک باغ پر از مرکبات قدم میزنید،
هر چه به سمت نت انتهایی میریم بوی عطر چوبی تر میشه و یه رایحه ی تک و بی نظیری رو میسازه.

دوستان همیشه کارای آمواج یه چیزی توی ذهنم تداعی میکنه و اونم اینه که عطر های آمواج همیشه یه امضای خاصی توی روایح اون دیده میشه که بیچ هات از این قاعده مستثنی نیست.

جمع بندی نهایی اینکه بیچ هات یه عطر بهاری و تابستانی کم نظیر هست که به نظرم مشابهی نداره و اگر هم مشابه(از لحاظ رایحه) داشته باشه تعداد انگشت شماری هستن و پخش این عطر تا شعاع ۲ متری هست و ماندگاری حداقل ۱۰ ساعته و حداکثر ۲۴ ساعته بسته به نحوه ی استفاده و محل زندگی داره از لحاظ رطوبت و یا گرمی و خنکی هوا.
بیچ هات یه عطر خاص و شیک شاداب و سرزنده هست، بازم آمواج و بازم یه کار محشر و تحسین برانگیز دیگه.
آمواج ممنون که هستی 👌😊.
روزگار بر وفق مراد🌹
20 تشکر شده توسط : علی مروانی نیا rick
سلام و عرض ادب
اول از همه بگم که برند گرلن بسیار عطرهای با کیفیتی تولید میکنه، عطر گرلن ال اینستنت نسخه ۷۵ میل دور مشکی یه عطر گرم و تلخ چوبی ادویه ای هست که به نظرم سن استفاده از این عطر بسیار خاص حتما ۳۰ سال به بالاس یعنی زیر ۳۰ سال بهش فکر نکنین اصلا!
این عطر خیلی شیکه و سنگین نت ابتداییش خیلی تند و البته خاصه بعد از حدود نیم ساعت تو میدل نت بوی بهار نارنج بیشتر محسوسه و درای داون این عطر بینظیره یه بوی خاص کاکائویی چوبی بسیار مست کننده ای داره، در واقع این عطر فریاد کیفیت و خاص بودنه دوستان.
کاراکتر این عطر به نظرم یه مرد ۳۰ سال به بالا جا افتاده و مغرور و تحصیل کرده هست و تاکید میکنم یه مرد خاص!
من توفیق اینو داشتم نسخه ی ۷۵ میل دور مشکیش که با قیمتی تقریبا مناسب گیرم اومد و به کلکسیونم اضافه کنم خوشحالم این عطر کمیاب گران بها و خاص رو دارم.
حقیقتا اسپری کردن این عطر وقتی از مایع داخل شیشه ی بینظیرش کم میشه انگار از عمر آدم کم میشه.
ماندگاری این عطر بسیار خوبه و واقعا در حد ۲۴ ساعت راحت میمونه پخشش هم به نظر من تا ۱۲ ساعت در شعاع ۲ متری پخش داره.
در آخر اینکه گرلن ال اینستنت یه عطر مجلسیه اونم نه اینکه تو هر مهمونی ازش استفاده کنی بلکه باید اون مهمونی لیاقت این عطر و داشته باشه که استفاده بشه.
سلامت و شاد باشین دوستان😊
20 تشکر شده توسط : هاشم پور Mohamad
سلام دوستان
اگر کسی از این عطر تست داشته ممنون میشم بیشتر زنانه یا مردانه بودن این عطر و توضیح بده(هر چند ذکر شده این عطر مردانه هست اما نت ها چیز دیگه ای میگن!)
و اینکه یه توصیف کامل از عطر و ارائه بده.
2 تشکر شده توسط : سپهر نوروزی amir
سلام و عرض ادب.
آمواج اوپوس۸ از اون دسته عطر هایی به شمار میاد که با وجود نیش بودن بسیار پربازخورد و تقریبا همه پسند هست.
این عطر با وجود شرقی بودن عطری بسیار شیک هست بر خلاف نظر دوستان که این عطر یونیسکس و بیشتر زنونه میدونن بنده این عطر رو یه عطر یونی سکس میبینم که بیشتر به سمت مردونگی میل داره خصوصا در نت میانی و پایانی.
این عطر یه عطر بسیار شیک و بسیار ماندگار با پخش بوی انفجاری هست، یکی از دلیل هایی که من عاشق این برند هستم پخش و ماندگاری زیاد عطرهای این برند هست.
تغییر نت توی این عطر بسیار بسیار محسوس هست و اگر کسی میخواد معنای واقعی تغییر نت توی عطر رو درک کنه این عطر خیلی میتونه کمک کننده باشه.
اوپوس۸ یه عطر گلی چوبی شرقی هست که نت اولیه اش کمی شیرین گلیه اما هر چقدر از اسپری این عطر میگذره توی نت میانی و پایانی تلخ تر و چوبی تر میشه، اوپوس ۸ واقعا ارزش خرید بسیار بالایی داره من به همه ی عطر بازایی که دوست دارن موندگار باشن تو اذهان اطرافیانشون این عطر و پیشنهاد میکنم.
شیشه ی این عطر بسیار خوش ساخت و با کیفیت هست، نکته ی آخر اینکه این برند واقعا پکیجینگ و بسته بندی کم نظیری داره و از روی شیشه و جعبه ی این عطر میتونین تشخیص بدین که چقدر برای مخاطب ارزش قائل هستن.
خوشبو باشید و ماندگار
12 تشکر شده توسط : Dr.rasa.solo سید حسین قاضی میر سعید
سلام و عرض ادب.
گرلن سنتال رویال یه عطر شیرین و کمی تلخ و عودی.
اول از شیشه ی این عطر شروع میکنم یک شیشه بی نظیر سلطنتی و بسیار با کیفیت داره کاملا از شیشه این عطر میتونی بفهمی که یک عطر تجملاتیه.
توی نت اول این عطر به محض اسپری بوی یاس فضا رو پر میکنه به نظر من باید به این شاهکار فقط و فقط زمان بدی که خودش و بهت ثابت کنه.
بیشترین بویی که از گرلن سانتال رویال ساطع میشه به ترتیب نت ها بوی یاس و دارچین و در نهایت بوی لعنتیه مشک و چوب صندله.
با نظر بعضی از دوستان موافقم که بوی این عطر کمی به سمت عربی بودن میل میکنه که غیر قابل انکاره اما اینو یادمون باشه همیشه عطرهای عربی بد نبودن و نیست این عطر واقعا نمایانگر ثروته!
این عطر بسیار بسیار موندگاری و پخش استثنایی داره من از دیشب که روی دستم اسپری کردم با وجود چند بار شستن بوش نرفت و الان رفتم وقت عمل گرفتم دستمو قطع کنن بلکه بوش بره.(🤣)
دوستان این عطر یه عطر شیک و شرقی و خاص با کیفیت و عملکرد بی نظیره.
وقتی توی یک جمع باشین قطعا خودنمایی میکنه و از این لحاظ یعنی قدرت پخش و ماندگاری با اینترلود برابری میکنه.
با وجود بالا رفتن قیمت بازم ارزش خرید داره.
نکته ی آخر خیلیا فکر میکنن عطر به وجود آدم شخصیت میده اما من معتقدم عطر و شخصیت آدما ها با هم مکمل هستن چه بسا این آدما هستن که به یه عطر هویت میبخشن.
تشکر از وقتی که گذاشتین.
لحظاتتون خوشبو
18 تشکر شده توسط : سام عبدی پور هاشم پور
سلام دوستان.
مدتی پیش به پیشنهاد دوستم برای خرید کارلایل به فروشگاهش رفته بودم یه بوی شیرین و جذاب و البته صمغی نظرمو جلب کرد ازش پرسیدم خودت چی استفاده کردی گفت اوجان!
این عطر خیلی جذاب و ماندگاره.
بوی شیرین عسلی دارچینی آلبالوییه بسیار بسیار با کیفیتی داره، کاراکتر این عطر یه پسر ۲۵ تا ۳۰ ساله ی شیک پوشه جنتلمنه مهربون و دوستداشتنیه که سر و گوشش خیلی تاکید میکنم خیلی میجنبه.
ماندگاری ۹ از ۱۰
پخش ۸ از ۱۰
کیفیت در حد بسیار بالا ۱۰ از ۱۰.
ارزش خرید اگر با طبعتون سازگار باشه ۹ از ۱۰.
7 تشکر شده توسط : MAHMOUD هاشم پور
سلام آقا هادی عزیز.
من اوجان رو دارم و کالان رو هم تست کردم اوجان و کالان هر دو جز کارای تاپ و شیک برند با کیفیت مارلی هستن، اوجان عطری شیرین و صمغی پر بازخورد هست کالان کمی خاص تر هست و همچنین ادویه ای و کمی تلخ و فرش.
رایحه بستگی به طبع شخص داره و نظر من بین این دو اوجان هست البته که بستگی به فصل استفاده هم داره چون مارلی اوجان بیشتر به درد فصول سرد میخوره اما کالان تقریبا میشه گفت ۴ فصله.
از لحاظ کیفیت و پخش و ماندگاری هر دو خیلی خوب عمل میکنن.
امیدوارم کمی تونسته باشم کمکت کنم.
4 تشکر شده توسط : هاشم پور محمد مهدی وحدتی
سلام دوستان.
مارلی کارلایل یه عطر بسیار شیک برای آقایون و یک عطر معمولی برای خانم هاست، رایحه ابتدایی یا تاپ نت این عطر میل به زنانگیش بیشتره اما هرچه که از زمان اسپری کردن میگذره حس مردونگی تو عطر بیشتر نمایان میشه.
عطر کارلایل شیشه بسیار جذابی داره و بسیار ماندگار با پخش خیلی خوبیه و البته که پر بازخورد. این عطر به نظر بنده یه شباهتی توی نت میانی به عوود وود از تام فورد داره!
این عطر بسیار شیک و سکسی هست،
در آخر اینکه باید مخاطب مارلی باشی تا از این عطر لذت ببری.
وانیل نت پایانی این عطر آدم و دیونه میکنه
(کاری به این ندارم که تاریخچه این برند ۱۷۴۳ هست یا نه! فقط میگم مارلی لطفا مارلی لطفا با قدرت به کارت ادامه بده)
ماندگاری ۹ از ۱۰
پخش بو ۸/۵ از ۱۰
شیشه ۱۰ از ۱۰
کیفیت ۱۰ از ۱۰
دوستان این عطر بسیار شیکه توصیه میکنم بخرین.
9 تشکر شده توسط : MAHMOUD complihanicated
عرض ادب مجدد.
در پاسخ به بعضی از دوستان باید بگم یه مقدار به اعصابشون مسلط باشن!!!
بنده نگفتم کسی اگر به عطری میگه حال بهم زن به نظرش احترام نمیزارم!
در ضمن برای برخی از دوستان همون کارهای دیزاینری کفایت میکنه.
و اینکه بنده نیازی نمیبینم کسی با نظر من موافق باشه یا مخالف.
من عطر رو برای خودم استفاده میکنم نه بازخورد پس اصلا مهم نیست کسی برچسب حال به هم زن یا از این قبیل به عطری که استفاده کردم بزنه.
در آخر اینکه هر شخصی نظری داره و قابل احترام.
2 تشکر شده توسط : Javad jahanars Amir Mohammad
سلام.
به نظر بنده به این برند و کارهاش باید عمیق تر نگاه بشه وگرنه از دید عموم شاید همینطور باشه که خیلیا بدشون بیاد. احترام گذاشتن به نظر دیگران خیلی چیز خوبیه، خیلیا اینکار کار رو نه به خاطر پخش و ماندگاری بلکه به دلیل رایحه و خاص بودنش میپسندن و عاشقشن.
3 تشکر شده توسط : بهمن دارابی Shaghayegh

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir