نظرات | Dariu
ترتیب نمایش
فصل پادشاهی توسکان لدر (۲)

1 تشکر شده توسط : مهدی ارجمندی
و دیگر هیچ .
1 تشکر شده توسط : Ss.ss
این کار رو امروز تست کردم و شایسته همه تعرف هایی که ازش میشه هست ، رمز آلود و فوق العاده با کلاس ... اگه بتونم در اولين فرصت میخرمش ... تو عطر افشان هم ۲ میلیون ارزونتر هست از مراکز خرید .
3 تشکر شده توسط : Shayan Therezvani
فصل پادشاهی توسکان لدر
همچنان جذاب و تماشایی و البته بسیار خاص ... در حال حاضر نزدیک ۱۰ میلیون هست که به نظر من به جز بعضی از کارهای roja dove هیچ عطری با این قیمت ها نمی ارزه ... من M رو ۲.۵۰۰ خریدم .
2 تشکر شده توسط : رضا یگانه علیرضا ریاحی
این کار رو امروز تست کردم ، رایحه دوست داشتنی و جذاب ولی اصلا عطری نیست که دوست داشته باشم حتما بخرمش اونم با این قیمت های ****
2 تشکر شده توسط : سیما سحر
عود وود تو هوای سرد با کسی شوخی نداره البته من از رویال عود هم خوشم میاد ، از اون عطرهاست که همش میخوای بپوشیش ولی به نظرم عود وود خیلی فضای عجیب و غریب تری داره ، رایحه سنگین و مغروری داره .
قیمت ۱۰۰ میل توباکو وانیل الان چنده ؟ من تازه دیروز تستش کردم و عاشقش شدم .
با کلاس تر و خفن تر از M ندیدم . من البته بعد از تست فتیش بلافاصله به یاد M افتادم ... در کل M به قول ایکاروس کلاس عطر سازیه .
4 تشکر شده توسط : رضا یگانه علیرضا ریاحی
این کار رو امروز تست کردم و فقط میتونم شاهکار ... انگار یک عمر همش دنبال این رایحه بودم .
1 تشکر شده توسط : Rose

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir