نظرات | Oldboy
ترتیب نمایش
باسلام جناب majzoob..روش عجیبتونو تست کردم والا چیزی متوجه نشدم کلا.
سلام..من این عطرو حدودا چند ماه پیش تهیه کردم(بچ کد2016)..البته پس از سفارش دکانت چندین عطر چرمی اینو انتخاب کردم چون عطرایی مثل تام فورد توسکان لدر یکم شیرینتر بود و زیادی بوی کیف و کفش چرم میداد(البته درسته که عطر چرمیه ولی من دوست نداشتم بوی کفش و کیف بدم)..برگردیم به گودولفین که به من یه اعتماد به نفس میده هنگام زدنش و بطور عجیبی منو یاد استایل گروه مافیا میندازه با ژاکتای سنگین چرمی که یه سیگار دهنشونه و گاهی اوقات دودشو داخل شیشه گودولفین فوت میکنن..این عطر دودیه ولی هیچ سایتی ذکر نکرده و بعضی سایتا زدن 4 فصل ولی بنظرم فقط برای دمای زیر 10 درجه خوبه.
1 تشکر شده توسط : میر
سلام جناب پرفیومر..من قبل از خرید این عطر،چند عطر تنباکویی رو تست کردم تقریبا تو این رنج قیمت از جمله عطرfranck boclet tobacco که نوت تنباکو رو خیلی واضح نشون میده(پخش و ماندگاری بمب)..ولی همشون بجز هرود یک سردرد وحشتناک بهم میدادن(فک کنم بخاطر تنباکو بود) ولی هرود یکم به تنباکو دود شده شبیه و دودیه نسبت به عطری که بالا مثال زدم و برام جالب بود...قبل اینم گودولفین رو گرفتم و بیشتر از هرود،عاشق اونم و بهم همیشه اعتماد به نفس و ارامش میده. ماندگاری هرود رو پوستم 6-7 ساعت و پخشش حدودا 2 ساعت (البته رو پوست من هیچ عطری ماندگاری خوبی نداره).
باسلام..ببخشید من این عطر رو از یکی از سایت های معتبر که الان بالا نیست ولی قبلا بود خریدم ولی بعد یکم بررسی حس میکنم داخل شیشه 125 میل مایع وجود نداره و بیشتر از 80 میل نیست یعنی حس میکنم یک سوم شیشه خالیه..درحالی که بسته کاملا پلمپ و شیک بود و از نظر رایحه هم فرقی نمیکنه.عایا من اشتباه میکنم؟

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir