نظرات | سالار1986
ترتیب نمایش
Opus 1144
لینک به نظر 21 بهمن 1402 تشکر پاسخ به هاشم پور
احسنت و مرحبا
1 تشکر شده توسط : بابک
راب هالفورد رو میشناسید ؟ وکال جوداس پریس، .... صدای راب رو تو ذهنتون تصویر کنید و فکر کنید بجای اون مرد کچل وانیل داره جیق میزنه با قدرت .... اون تصویر ذهنی شما میشه اوپوس ۱۱۴۴
10 تشکر شده توسط : هاشم پور Dragon
سلام دوست عزیزم باید خدمت حضرتعالی عرض کنم که نه ، شباهتی بهم ندارند یاتاقان یک جانور انیمالک هست و هندو گرس یک عطر پچولی و چرک ... خوب یاتاقان عطر گرمی هست و بر خلاف دوست عزیزم که برای شما پاسخ داد هندو گرس برای فصول گرم مناسب نیست و برای پاییز و زمستان مناسب میباشد ... از باب رایحه اصلاً شباهت ندارن ولی از باب فضای ذهنی هر دو یک فضای گرم و دلنشین و صمیمی را در ذهن شما تصویر سازی میکنن.
11 تشکر شده توسط : علیرضا موسوی سعید زند
Aura Mugler EDT
لینک به نظر 16 آبان 1401 تشکر پاسخ به Maedeh
همسرم ، بعد از یک سال گفته قبلیم رو اصلاح میکنم و میگم که آره درست میگفتی عطر فوق العاده ای هست.
4 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی رضا یگانه
کاملاً درست میفرماید دوست عزیز ، یکی از دلایل اینکه کارهای سیتروسی ماندگاری کمی دارن به دلیل ویژگلی مولکولهای آن است ، مولکولهای سیتروس ها بسیار سبک هستند و به همین دلیل به راحتی در هوا معلق شده و به سرعت به اطراف پرتاب میشن این ویژگی سبب میشه که پراکنش زیاد برای عطر ایجاد کنند و در عوض بدلیل فرار بودن آنها ماندگاری کمی داشته باشند و به همین دلیل هم معمولاً در تاپ نت عطرها استفاده میشن تا هم پخش خوبی در شروع عطر ایجاد کنند و هم به دلیل فرار بودن آنها معمولاً عمرشان تا بیس نت کفاف نمیده .... پس از بابت ماندگاری پایین عطرهای سیتروسی نگران نباشید این ویژگی این گروه از روایح هست.
5 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی marjanmohamadi
یک اورینتال اسپایسی خیلی شارپ و شفاف ... یک خمپاره رو تصور کنید که ناگهان کنار شما بر زمین میخوره صدای مهیبی میشنوید گوشهایتان سوت میکشد و به یکباره آرامشی عجیب همه جارا در بر میگیره ، فقط تصویر میبینید و هجمی از سکوت و آرامش دنیای شمارو دربر میگیره ، فضای بخوری این عطر همچین فضایی رو برای شما در روانتان ایجاد میکنه یک فضای گرم و دوست داشتنی با تراکم روایحی گرم و لطیف که حسی بخوری و کمی کهنگی با خود داره که هم برایتان آشناس هم غریبه که یک فضای روحانی را برایتان یادآوری میکنه نه مثل مسجد نه کلیسا جایی برای خلوت کردن ، یک فرد عمیقاً لیبرال را تصور کنید که نشسته و داره مدیتیت میکنه
... صمغ مر ، کندر ، پچولی و لابدانیون و اون فضای اسپایسی دل انگیز جان این عطر رو بیان میکنه
6 تشکر شده توسط : کامبیز سخی Ss.ss
دوستش میدارم چراکه میشناسمش، به دوستی و یگانگی...شهر همه بیگانگی و عداوت است.
2 تشکر شده توسط : معین هاشمی Maary
امین کریمی عزیزم..... احتراماً من چند مطلب را به بیانات حضرتعالی اضافه میکنم ... درخصوص قیمت عطر باید مطلبی را عرض کنم در اقتصاد و خرید فروش ارز اصتلاحی داریم به نام آربیتراژ که در واقع به معنای کسب سود از یک یا چند بازار است که خوب با آن آشنا هستیم در تجارت محصولات هم اتفاقی تقریباً به همین شکل میوفته اما با تفاوتهایی در آربیتراز یک نفر مثلاً دلار را در جایی 14 تومن میخره و در همان لحظه در جای دیگر 14500 یا 15 تومان میفروشه که این 500 تومن یا 1000 تومن سود این معامله میباشد در تجارت محصولات بخصوص عطر چیزی شیبه با این ولی با تفاوتهایی وجود دارد ... در بازار عطر ، کمپانیهای عطرسازی برای اینکه بازار بزرگتری داشته باشند محصولات را در کشورهای مختلف بنا بر شرایت اقتصادی و قدرت پول آن کشور با قیمتهای مختلف عرضه میکنن ... مثلاً عود فرو گریتنس توی مارکت آمریکا و اروپا از 250 یا 270 دلار پیدا میشه تا 350 یا حتی 400 دلار ، که این محصول در ایران در همان بازه ای که بیان کردم با قیمت پایین تر از همین محصول در بخشی از مارکت اروپا یا آمریکا میباشد ... یعنی افرادی هستند که بعضی محصولات را اگه مثلاً از هند یا پاکستان سفارش بدن و هزینه ی پست به کشورشان را هم بدن بازهم محصولی که بدستشان میرسد اندکی پایین تر از محصول در کشور خودشان میباشد که معمولاً در بازار عطرهای خاص " نیش ، ایندی نیش ، آرتیزان و ... " اتفاق میفتد چون آنها حاشیه سود بالایی دارند یعنی سود زیادی در تیراژ کم بدست میارن و میتوانند که در بعضی از کشورها بدون اینکه متضرر شوند با قیمتی پاییت تر محصولاتشون را عرضه کنن ، که خوب همین جریان در عطرهای مِین اِستریم یا دیزاینر کمتر هست چون در واقع این کمپانیها با کمترین حاشیه سود محصولاتشان را عرضه میکنن چون سود اصلی را در تیراژ بالای فروش و عرضه محصولاتشون دارند ...در خصوص اینکه دوستی پرسیده بود که آیا امکانش هست یک محصول در دو جای مختلف دو کیفیت مختلف داشته باشن ، با صحبتی که با یکی از دوستان که اطلاعات کافی از همین بازار داره و با خیلی از این خانه های عطرسازی آشنایی نزدیک داره داشتم باید خدمتشان عارض شوم در موارد خیلی خیلی محدود این اتفاق میفته یعنی تیم بازاریاب بنا بر درخواست بازار هدف محصولات ارائه شده را با غلظتهای کمتر یا بیشتر ارائه میکنن که همانطور که گفتم بسیار نادر میباشد، مثلاً امکانش هست غلظت یک محصول لالیک یا جووی یا جووا در آمریکا با همان محصول در قطر متفاوت باشه.
4 تشکر شده توسط : Hani سارینا
سلام معین جان خوب این عطر بزرگداشتی است از یک عشق جاودانه که اسمش از باغهای شلیمار که شاه جهان برای یاد بود همسرش ممتاز محل بنا کرده بود گرفته شده ... درواقع این عطر تندیسی هست از یک زن شرقی پس نمیشه ازش برداشت یونیسکس داشت ... ولی برای من که خودم را با مرز بندی کردن عطرها به زنانه و مردانه از لذت بردن از عطر محروم نمیکنم و نیمی از عطرهای همسرم را گه گاه تست میکنم و میپوشم همه ی عطرها یونیسکس هست ، مگر عطرهایی که دیگه خیلی زیاد بر جنسیت عطر تاکید دارند که خود این عطر هم از این قاعده مستثنی نیست .
2 تشکر شده توسط : Hani معین هاشمی
امیر جان من دقیقاً نمیدونم ریفرمول شده یا نه ولی توی تست آخر تفاوتی احساس نکردم
2 تشکر شده توسط : Amir Mohammad نیما

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir