نظرات | عسل شکیبا
ترتیب نمایش
امروز این عطر رو تست کردم خیلی پسندیدم ...چون جدیده قیمتش خیلی گرون بود ولی در برنامه خرید دارمش. بوی رز غالبه در این عطر پخش و ماندگاری خوبی داره‌
1 تشکر شده توسط : Hediye
یک عطر کاملا شیک و مجلسی و بسیار بسیار خاص واقعا کسی که این عطر رو میپوشه مانند الماس میدرخشه من که عطر بازم و همیشه روی میزم پر از عطره این عطر جایگاهش از همه جداست بینظیر کاملا زنانه و اغواگر پخش بو و ماندگاری فوق العاده.
2 تشکر شده توسط : Hediye azi
من این عطر رو تست داشتم دوستان خیلی پسندیدم پخش و ماندگاری که برای من خیلی مهمه واقعا منو راضی کرد این عطر و من بوی نرگس رو هم قشنگ حس کردم توش ۱ کار خوب و با کیفیته که اصلا هم شبیه نسخه های قبل ایفوریا نیست و خوشبختانه اصلا هم همه گیر نشده در برنامه خریدمه.
1 تشکر شده توسط : Pluie
سلام دوستان لطفا منو راهنمایی کنید من بین این عطر و بن بن ویکتور اند رلف موندم پخش بو و ماندگاری برام خیلی خیلی مهمه و اینکه عطرم تکراری و همه گیر نباشه به نظرتون کدومش خوبه؟؟

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir