نظرات | ali
ترتیب نمایش
من این عطرو چند سال پیش داشتم و خواهرم خوشش اومده بود و استفاده میکرد . جالب اینجا بود که یکی دو نفر هم اسمش ازش پرسیده بودن کسی هم نگفته بود که مردونه س. به نظر من هم اینجوری نیست اگه استفاده کنید بگن عطر مردونه زدین. ولی خب این عطر زیادی هایپ شده همه چیز و همه جا بوش میاد.
8 تشکر شده توسط : آیدا رضاحسین نوری
این عطرو چند ماهی میشه برای پدرم خریدم برای من تولید ۲۰۲۰ ۱۲
اما از نظر رایحه این عطر شروع مرکباتی داره و بوی ترنج و لیمو بسیار پرنگ ولی همون یکی دو ساعت اول بعد اون تبدیل میشه به یه عطر کاملا چیپ و بی ارزش دقیقا بویی شبیه به عطرهای اسانسی روغنی های سرطان زا به خودش میگیره با یه ته بوی شور و شیرین نمکی. انگار همون یکی دو ساعت اول این عطر و خوب ساختن و بعد آخرشو یه طوری سر هم کردن. ماندگاری بالا راحت با یه اسپری تا ۱۲ ساعت رو پوستم بود ولی پخش بوی متوسطی داره.
من که ازین عطر خوشم نیومد پدرم هم خوشش نیومد کلا تا حالا ۵ میل شو استفاده کرده که اونم همه رو من زدم.
من نسخه قدیمی ماین و داشتم از نظر پرفورمنس با نسخه ای جدید کلاب د نویی یکیه ولی رایحه ماین خیلی بهتر شیک تر و پربازخورد تر ولی نسخه های جدید ماین و نداشتم از اونجایی که کلاب د نویی یه عطر افتضاحه تو برنامه دارم که بخرم.

6 تشکر شده توسط : جابر اقارحیمی dani
این نظر در مورد نسخه قدیمی ماینه.
یادش بخیر اینو سال اول دانشگاه داشتم.
اون سالها اینقدر درمورد اونتوس تو سایت های مختلف خونده بودم که گفتم اینو بخرم ببینم اونتوس چجوریه چون با اون قیمتش نمی شد بخری و بعد ببینی سلیقه ات نیست.
خلاصه اینکه سال ۹۲ به قیمت ۱۲۰ خریدم که فکر می کنم به قیمت اون سالها یه مقدار گرون بود.
عطری که من داشتم مایعش سبز بود با یه بوی مرکباتی البته بیشتر پرتقال نه داخل پرتقال بلکه پوست پرتقال چون یه حالت تند و تیز هم داشت در کنار اون انگار بوی برگ پرتقال هم بود یه بوی سبز گیاهی گزنده داشت که هرچی می موند شیرین تر می شد در آخر هم یه حالت چوبی مشکی بهش اضافه می شد. ماین ماندگاری خیلی بالا و پخش متوسط داشت کاملا خنک و مخصوص بهار و تابستان و توی هوای سرد کاملا بی جون می شد.
نمی دونم ماین چه مقدار شبیه به اونتوس چون ماین برای من کافی بود و دیگه نمی خواستم اونتوس داشته باشم چند ماهی میشه که کلاب د نویی رو برای پدرم خریدم اما ماین از نظر رایحه خیلی بهتر و شیک تر از آرمافه و پخش و ماندگاری نسخه ی جدید کلاب د نویی کاملا با نسخه های قدیمی ماین برابری می کنه البته نسخه های جدید ماین و تست نداشتم ولی شاید یه شیشه جدیدش رو بگیرم چون آرماف منو یاد ماین میندازه اما ماین از نظر رایحه واقعا خوشبو تر و پر بازخورد تر از آرمافه.
7 تشکر شده توسط : Maliheh میلاد شاهسوارانی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir