نظرات | bd_agoodfellow
ترتیب نمایش
بین این عطر و له مل ژان پل و کینگ ادوپرفیوم دالچه مرددم ...

اگر کسی عطر مورد علاقه اش مفیستو باشه و ماندگاری و پخش برای بسیار مهم کدوم بهتره؟!
3 تشکر شده توسط : رضا یگانه امیر علوانی
همیشه عطرهای سبز منو ناامید می کنند به غیر از دو مورد یکی ابسینت ناسوماتو و دیگری همین وود اسنس...
رایحه اش منو یاد جگوار کلاسیک بلک می اندازه البته این شفافتر و بدون اعوجاجه...
پخش و ماندگاریش خوبه ...(خیلی بهتر از جگوار ) و الانی هم که می نویسم نسخه 150 میلش به قیمت می ارزه...
انتظار یه کار یونیک و خاص نباید داشت اما اگر مثل من به شیشه عطر مثل یک پوشن و معجون جادویی نگاه می کنید رنگ سبزش توی اون شیشه اغواکننده است...
5 تشکر شده توسط : Rashed S 1991 علیرضا موسوی
در ادامه نظر قبلی ... بعد از نت اولیه و از نیم ساعت به بعد یه کاملا بهتر که با شاگیا شباهتایی داره!!! مشکل این عطر فقط قیمتشه!!!
1 تشکر شده توسط : هاشم پور
صادقانه بگم ... اولین تجربه منو یاد لالیک انکر نویر(مشکی) انداخت البته این سنگین تر بود، گفتم شاید من اینجوری احساس کردم توی فرگرنتیکا هم خیلیها همین نظر رو داشتن، طرفدار همچین رایحه ای با این قیمت نیستم بشخصه، توی کارهای گیاهی ابسینت نوسوماتو بسیار بهتر و متفاوت تره!!!
1 تشکر شده توسط : هاشم پور
من این عطر رو سال پیش خریدم.. رایحه ساده و دلپذیری داره ...شبیه اکوا آمارا... فقط اینکه پارسال بنظرم ماندگاریش خیلی کم بود نا این حد که شک کردم تقلبی باشه که چند بار شد با ذره بین دنبال علامت جعلی بودن می گشتم... گذشت و امسال که دوباره ازش استفاده کردم متوجه ماندگاری زیادش شدم و حتی اینکه روی بعضی لباسها بعد ار شست و شو هم باز میشه رد شو دید... برام عجیب بود!!! ماندگاری خوبی داره و پخش بوش متوسطه!!!
1 تشکر شده توسط : علی شهرابی
با سلام
شما مطمئنید که این عطر به وانتد بای نایت شباهت داره؟! .. من این عطر ژان پل رو بو نکردم ولی ظاهرا عطر خنک یا معتدلیه ولی بای نایت گرمه ... از طرفی از نظر عناصر سازنده (نت مرکبات در ابتدا و پایه دانه توکا) بیشتر می خوره به وانتد شباهت داشته باشه تا وانتد بای نایت... در نهایت ممنون میشم اگه بگید رایحه شیرین داره یا نه؟! چون وانتد شیرینه و بشخصه از رایحه شیرین متنفرم.
2 تشکر شده توسط : عقیل جاویدان
عطری تنباکویی و بسیار خوشبو ... برای من لذت بو کردن تنباکوی پیپ رو یادآوری می کند. این رایحه دوقلوی کارلایل دمارلی هست و از نظر ماندگاری و پخش بو چیزی کم ندارد، بسیار هم به صرفه تر است!!!.
3 تشکر شده توسط : مصطفی عطر سبحان فلاح نژاد
بوی شیرین ... چیزی که تو ذُق من زد، یه شباهتی به A*man Ultra zest تیری موگلر داره و همچنین منو یاد تق هرمس انداخت ... چون از رایحه های شیرین فراری ام، خدا رو شکر که بلایند بای نخریدم ... (طراحی شیشه اش خیلی زیباست!!!)
مناسب فصل پاییزه و بدرد روزهای گرم نمی خوره ...
نمی دونم چرا راجع به این ((اکسیر عَشبی)) کسی تا حالا چیزی ننوشته اما منو به کل شیفته خودش کرد ...
ابیسینت ... نفوذ غالب افسنتین و انیسون ... خس خسِ هیجان ...
تم عطر - نه مشابه رایحه - تو اولین اسنیف منو یاد لالیک انکر نویر اسپرت انداخت اما بعد از گذر زمان هم خوشبوتر و شلوغتر شد و هم یه رایحه ظریف کاراملی رو میشد احساس کرد(یک شاخه از بلک فانتوم بایکلیان) ...
از بلک افغان خوشم نیومد ولی برادر خوشمزه و چرمی اش((دورو)) رو تحسین می کنم که هردو ماندگاری و پخش معرکه ای دارن اما با وجودی که ماندگاری آبسینت یه کم پایینه ولی رایحه برای کسانی که طرفدار عطرهای گیاهی (افسنتین،خس خس، رازیانه، سنبل الطیب و ...) فراموش نشدنیه ... یه اکسیر با کلاس گیاهی، کلاسیک و لوکس!!!
11 تشکر شده توسط : فروهر اعظم
با سلام

اینکه بگیم این عطر شباهت زیادی به بلک افغان داره، حرف گزافیه ... اتفاقا این عطر بیشتر شباهتش به هرود مارلیه ...
اما .... وقتی من به رایحه این عطر توجه کردم ... یعنی روی پارچه و کاغذ عطر تستش کردم ... چیزی که توی (( ذهن من )) اومد این بود که این رایحه در واقع رایحه ای که بلک افغان و علی الخصوص گیونچی وری ایرسیستبل می خواستند باشن ...(ولی نتونستن) ... امیدوارم باعث سردرگمی شما نشده باشم.
در رابطه با شباهتش با هرود هم باید بگم که من از رایحه هایی مثل هرود یا بلک فانتوم بایکیلیان اصلن خوشم نیماد اما این عطر بنظرم خوشبو و قابل تحسینه ... یه جورایی باید گفت توی یه خانواده نیستن .... فقط تا حدی شباهت دارن.
1 تشکر شده توسط : علی شهرابی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir