نظرات | فروغ ق
ترتیب نمایش
سلام به دوستان عطرافشانی. میشه لطفا بگید تفاوت نسخه های اسپانیا، آمریکا و فرانسه ی این عطر غیر از کشور محل تولیدشون در چیه؟
1 تشکر شده توسط : مینا سلطان
این عطر رو یکی از دوستانم میزد و من شدیدا بوش رو دوست داشتم. برای خودم که آوردن دیدم روی پوست من خیلی خوب نمیشه. اما چنان پخش بو و ماندگاری داشت که من اصلا مثلش رو ندیده بودم. اگه ممکنه عطر باعث سردرد برای شما بشه به خاطر غلظت شدید بوش پیشنهاد نمیشه، اما اگه طرفدار عطر شرقی هستید و مشکلی با بوهای غلیظ ندارید عطر خوبیه. به هر حال باید با دقت و تست روی پوست خودتون انتخاب کنید چون به شدت نسبت به طبع و نوع پوست افراد میتونه جلوه ای خوب یا زننده پیدا کنه.
8 تشکر شده توسط : هاشم پور آیسان شادی نو
این رو من برای شوهرم خریدم. اتفاقا از راهنمایی همین سایت هم استفاده کردم و واقعا راضی بودم بوش عالی بود اما هنوز ازش استفاده نکرده که بتونم درباره پخش بوش نظر بدم، اما ماندگاریش متوسط بود. من یه ویف به دستم زدم تا 5-4 ساعت بوش موند.
گاهی با خودم میگم عطری که من رو تو ذهن همسرم موندگار کرد همین ورساچی رایت کریستال بود! همیشه میگفت وقتی من میرم تا شب بوی عطرم تو اتاقش میمونه! :)))
3 تشکر شده توسط : آیدا عماد
من این عطر رو دارم، بوش عالیه و موندگاری خیلی بالایی هم داره هر وقت میزنم اصلا بوش از بین نمیره هم پخش بو و هم موندگاریش عالی هست.
خواستم از طریق همین نظرات بگم دوستان و خود شما هم بدونین که اسم این ادکلن در واقع باید خونده بشه "یوفوریا"! مثل کلمه ی Europe که یوروپ میخونیمش. یوفوریا به معنای نشاط هست. هم تو دیکشنری چک کرده م هم توی تلفظ اصلی دیدم که میگن یوفوریا... با تشکر :)
پاسخ مدیر : ممنون. دیگه بین مردم اینطور مصطلح شده
من این رایحه رو خیلی دوستش دارم کاش همون موقع که قیمتش 50 و خورده ای بود میخریدمش! البته سال 89 یا 90 بود... :(
من خونه ی دوستم یه نمونه ی کوچیک از این رو بو کردم و فوق العاده بود.عاشق کارای شانل هستم کلا! :)

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir