نظرات | وحید مشیری
ترتیب نمایش
من میخوام یک عطر با بوی وانیل بخرم که پخش و موندگاری خوبی داشته باشه ..
بین این عطر و پیو هاوانا و ای من کدوم رو پیشنهاد میکنید؟
پاسخ مدیر : گرلن که بوی وانیلی نداره و ای من ها هم بوی وانیل در اونها برجسته نیست. اگر کار وانیلی می‌خواید من اروس رو بهتون پیشنهاد می‌کنم.
به یک عطر فروشی مراجعه کردم و یک مرطوب کننده پوست گرفتم...الان ماندگاری قابل قبولی رو تجربه میکنم...چون قبلا همش از عطر های گرم استفاده کردم ماندگاری این رایحه خنک برام کم بوده...بارکد محصول هم توسط گوگل شاپ تایید شد.
با تشکر
پاسخ مدیر : بله ممنون
ادمین محصولی که به من فرستادید بخدا جز الکن هیچ بویی نداره ... باهاش دوش گرفتم ولی نموند...واقعا این محصول ارزشش حتی از عطر مشهد هم پایینتره و این کامنتا همشون الکین...یا ورزن جدید این عطر اینطوریه که اولش کمی بوی الکل میده و بعدش کلا ناپدید میشه خیلی تو ذوقم خورد
پاسخ مدیر : سلام دوست گرامی، با پشتیبانی تماس بگیرید و مورد رو اطلاع بدید. اگر اینطوره که می‌گید احتمالا باید مرجوع کنید تا بررسی بشه. تجربه نشون داده اغلب قریب به اتفاق این موارد حساسیت و توقع بالای مصرف کننده است تا پایین بودن کیفیت محصول، اما با اینحال قبل از بررسی قضاوتی نمی‌کنیم.
من پوستم روشن و چرب ستش ... ایقندر گفتند ک موندگاری عجیبی داره ولی حتی نیم ساعت هم موندگاری و پخش نداره.چه رو پوست چه رو لباس
همین جمعه سفارش دادم و دیروز رسید
میشه ازش بعنوان افتر شیو استفاده کرد
با سلام
این عطر رو من جمعه سفارش دادم و امروز 1 شنبه به دستم رسید . هم عطر هم شیشه کیفیت اسپری اون ... همه چیز داره اینو میگه که این عطر اورجینال هستش ... برچسب وزارت اینا هم به کنار.
ولی در مورد موندگارش بگم ... 2 پاف به گردنم زدم ... یه ساعت رفتم بیرون اومدم خونه ... کلا پوستتم بو میکنم (یکیش به مچ زدم از 20 سانتی) چیزی احساس نمیکنم ... از داداشم هم پرسیدم گفت چیزی احساس نمیکنه.
نمیدونم چرا گفتن بسیار مقام و بسیار قوی هستش پخش بوش... شاید چون هوا سرد و شب بود اینطوری هستش .
در روز و روی پوست مرطوب (با کرم) هم امتحان میکنم و نتیجه رو میگم ... چون میگن با این روش نتیجه بهتری و قابل توجهی داره.
درود.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir