نظرات | leo
ترتیب نمایش
یکی از بهترین کار های تابستونی گرلن از لاین اکسکلوسیو واقعا بوی دلنشینی داره .پخش بو متوسط ماندگاری هم متوسط .4 ساعت یک بار باید شارژ بشه روی پوست ولی خوب ماندگاری 4 ساعت از نطر من واقعا عالیه
2 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی saeidrostami118
و بالاخره این عطرو به قیمت 650 یورو خریدم.یک عطر 125 میل بطری زنبور و یک عطر 20 میل هدیه در داخل پکیج.ی عطر لوکس ،ملایم،پودری،شیری و امبری. واقعا ارزش خریدو داشت .
هر کس که این عطرو با باکارات 540 مقایسه می کنه اصلا عطر باز نیست فقط وقتشو تو عطر بازی تلف می کنه.چون اصلا و اصلا به هم ربطی ندارن .
3 تشکر شده توسط : پیمان خان حامد
پاچولی ماده ای خاص است که مرزهای مشرق زمین را پشت سر گذاشته و کل جهان را تسخیر می کند.این ترکیب با پچولی ظرافت گل رز و چرم و مشک یک سفر حسی بی نظیر را ارائه می دهد.


6 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه هاشم پور
The harmony of musk and a majestic rose
هارمونی بین مشک و رز با شکوه.مشک در قلب این عطر یک تعادل ظریف است که ترکیبی از مشک های سفید ، بسیار نرم و پودری است ، و با بازسازی مشک حیوانی ، بسیار قدرتمند ، گرم و نفسانی ،
2 تشکر شده توسط : هاشم پور حامد
سلام
برند کورکجیان یکی از برندهای مورد علاقه منه و بیشتر کاراشو دارم حتی سیلور فلویدیتی، اما دو عطر سیلور و گلد زیاد مناسب یک برند لوکس نسیت.رایحه هر دو تکرار ی هستند که در برند های دیزاینری خیلی راحت میشه پیدا کرد.از اون عطر هایی نیستند که بو کنی بگی wooooooww خیلی رایحه تکراری هستن وآشنا.اما خوب کورکجیان دیگه ی برند لوکس
3 تشکر شده توسط : ستوده شفیعی ماتیو دلارو
سلام این عطر را موجود می کنید؟
پاسخ مدیر : سلام عرض ادب
انشالله در آینده حتما
پاسخ به امین
برعکس خیلی از عطرهای شرقی که میشه گفت “شرق برای ذائقه ی اروپایی” هستن، گرلن طبع عربها رو خیلی خوب شناخته. اعراب چندان رغبت به عطرهای کلاسیک اروپایی ندارن، حتی به عطرهای شرقی که اروپایی ها براشون میسازن هم چندان با دل و دماغ خوش نگاه نمیکنن. مجموعهLES ABSOLUS D'ORIENT یکی از معدود گزینه های موفقی هست که منحصرا تو قلمروی خاورمیانه باقی مونده.,هر سال خانه گرلن برای خاورمیانه یک یا دو عطر لانچ میکنه.و برای سال 2021 لاین جدیدی رو نمایی خواهد کرد.
این عطر بی نظیره ،واقعا خوراک تابستون ،دریا و ساحل هست دومین بطری رو تازه شروع کردم .ماندگاری 12 ساعت پخش بو 3 ساعت اول بی نظیر.
2 تشکر شده توسط : سعید ون ورنبرگ معین هاشمی
این عطرو تست کردم بیشتر تری واسر این عطرو حل داده به طرف هبیت روژ به خصوص در قسمت بیس .اما DNA خودشو حفظ کرده
1 تشکر شده توسط : معین هاشمی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir