نظرات | 1740
ترتیب نمایش
سلام ایکاروس
خوشحالم از حضورت
هم سوال ازت دارم هم خواهشی، و ممنونم از پاسخت
بنظرت دستریز عطر باعث کاهش کیفیت اون عطر نمیشه؟من دستریزهای نیش و دیزاینرهای مختلفی رو تست کردم اما یه گرفتگی تو عطرها حس میکنم که اجازه نمیده عطر خودش و نشون بده.تا جایی که به اصل بودنشون شک میکنم.
و خواهشم ازت اینه که در مورد گروه های بویایی و نت ها، عطرهایی رو به عنوان رفرنس معرفی کنی که واقعا سلیقمون رو بشناسیم. چون بنظرم برای افراد مبتدی مثل من بدون شناخت این موارد نمیشه رویوها رو بدرستی درک کرد و شناخت درستی از اون عطر بدست آورد.
مثلا نت وتیور برای من یکجا گرم و حالتی چرب و کمی شیرین، یکجا تند و خشک داشته.در عطرهای گری وتیور و انکر نویر سردرد میگیرم، یا تق هرمس سنگینه ولی در عطر گرلن لئو بویسی میپسندم.آخر متوجه نشدم چطور یه عطر وتیوری رو انتخاب کنم که به سلیقه من نزدیکتره.
(چند روز پیش لحظه ایی کنار یک نفر بودم عطرش من و جذب کرد ولی متاسفانه نام عطر و ازش نپرسیدم، بوی شفاف و درخشان و تقریبا خنک، همراه تندی و تیزی خاصی که خیلی پسندیدم.نفهمیدم تندی و تیزی از چوب بود، پچولی بود یا وتیور. بخوام مثال بزنم سبک عطر پرایوت لیبل رو داشت اما نه گرمی و تلخی و قدرت پرایوت لیبل،فقط میدونم تو اون لحظه نه شیرینی حس کردم نه تلخی،نه گلی بود نه حیوانی یا آمبری،میوه ایی و ... در کل تو نام عطر موندم)
سپاسگزارم ازت ایکاروس
1 تشکر شده توسط : Asad samani
تا حالا فکر کردین اگر میخواستین مذاکره کنین، اون هم در مورد دو مسئله ایی که کاملا با هم تضاد دارین،نتیجه مذاکراتتون چی می شد؟
مثل بچه ها قهر می کردین؟ یا با هم درگیر میشدین؟مدرک و پست و مقامتون به رخ هم میکشیدین؟هم دیگر و تحقیر میکردین؟تیکه به هم میپروندین؟ برچسب های مختلف به هم میزدین و ...
همش زیبا سخن گفتن؟ سخن زیبا بگیم هم بد نیست
1 تشکر شده توسط : TH_MEN
سلام ایکاروس
ممنونم ازت، سایکدلیک و تست نداشتم اما ژو سون فه رو تست داشتم،اولش یکم ... ولی هر چه ازش میگذره بهتر میشه و دوستش دارم، اما نه به اندازه 1740 و انیگما
اگر بخوام عطری رو انتخاب کنم با شیرینی ایمورتل، باید ایمورتل نت غالب باشه یا ربطی به این نداره؟
اگر وقتت و نمیگیره چندتا عطر مثل 1740 و انیگما برام معرفی کن، چه این وری چه اون ور آبی، البته که شرمنده ام میکنی.ممنونم
سلام بر همه و همچنین ایکاروس
خوشحالم از حضور دوباره شما.
ایکاروس، من همیشه عطرهای شیرین رو دوست داشتم، ولی وقتی عطری رو تست میکردم، وانیلی یا ... بار اول خیلی دوست داشتنی بود اما بعد از چند بار استفاده شیرینی کار دلم رو میزد و یا شیرینی کار ناخوشایند و اذیت کننده می شد، مثلا نمونه های زیر:
1-spice bomb
2-john varvatos vintage
3-musc ravageur
4-pridoto omnia
و نمونه های بیشتر که اگر نیاز باشه نام میبرم، البته عطر های شیرین هم هستند که دوست داشتنی اند برام، اما بطور کلی در بینشون دو عطر برام واقعا قبولشون دارم.
1- enigma pour homme: اگر اشتباه نکنم بوی نوشیدنی و وانیل ملایمی که همراهش هست، که البته زمستان عالیه
2- 1740: این عطر و من تازگی ها تست کردم، توی این گرما هم ازش لذت میبرم، یجوری کار برای من شیرین هست، شاید بخاطر گرما بیشتر به چشم میاد، ولی شیرینی عطر رو دوست دارم
ممنون میشم این لطف و کنید و توضیحی بدین این شیرینی عطر (اگر من اشتباه نکنم) از چه نتی؟ و چه عطرهایی رو از این دست میشه پیدا کرد؟خنک و گرم، حتی با لطافت بیشتر، مردانه و رسمی
نیاز به توضیح بیشتری بود در خدمتم.ممنون

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir