نظرات | پویا
ترتیب نمایش
سلام به عطرافشان
جناب خسروی
نظر بسیار زیبایی نوشتید، اما فکر میکنم لازم باشه یه نکته ی کوچک رو خدمت جنابعالی عرض کنم.

عکس قبلیه پروفایل بنده عکس رسمی صفحه ی ادای احترام به چستر بنینگتن خواننده ی فقید گروه لینکین پارک بر روی وبسایت رسمی گروه بود که فکر میکنم حداقل چند میلیون نفر از اقصی نقاط جهان به اعضای گروه و خانواده ی ایشون تسلیت گفتند که لینکش موجوده: http://chester.linkinpark.com

قطعا" یک گروه موسیقی بین المللی با میلیونها طرفدار در سراسر جهان که صدها میلیون آلبوم فروخته میدونه چه عکسی رو برای مرگ خوانندش بر روی صفحه ی رسمیش قرار بده. این عکس ایشون رو در میان هزاران طرفدارش به تصویر کشیده تا محبوبیت و مردمی بودنش رو نشون بده، این مرد خودش رو متعلق به مردم میدونست و خیلی اوقات بادیگارداش موفق به مهارش نمیشدن و میرفت تو دل جمعیت و در آغوش طرفدارا از ته دل میخوند.

اگه میدونستم ما ایرانیای با فرهنگ که از تمام مردم دنیا خودمون رو برتر میدونیم و خیلی راحت همه چیز و همه کس رو قضاوت میکنیم انقدر به این عکس حساس میشیم قطعا" از این عکس برای پروفایلم استفاده نمیکردم.

در پایان بسیار ممنونم از خیرخواهی و کامنت بسیار زیباتون و این بیت رو راجع به اوقاتم در عطرافشان تقدیم حضورتون میکنم:

یاد اون شبا که الکی خوش میگذشت
روزا رو افقی ساعتا رو کشتیم رفت.
ایکاروس جان
ممنون از پاسخ دقیقت.
شب خوش
2 تشکر شده توسط : مهدی ssh
درود بر آقا مهدی عزیز
اشکال نداره، سخت نگیرید بهشون. دوستانمون واقعا" هنردوست و هنرمندن. چه ایرادی داره آدم عطر بررسی کنه یه فیلم هم وسطش تعریف کنه؟ با یه تیر دو نشون میزنه اینجوری.
1 تشکر شده توسط : مهدی
جناب ایکاروس واقعا" انسان متحمل، صبور، بردبار، خاکی و متواضعی هستند. اگر هم چند بار دیدیم که از کوره در رفتند علتش این بوده که یک عده جوانک به استاد نقد کردند. خداییش هم بی انصافیه.

بنده به جرأت میتونم بگم که ایکاروس عزیز بهترین عطرباز جهان هستند، عطرهای شاهکار رو بررسی میکنند و خودشون هم واقعا" شاهکار هستند.

چه کسی رو دیدید که 8000 عطر رو بررسی کرده باشه، اونم با وجود مسئولیتهای حرفه ای که به عنوان یک پزشک بر عهده داره؟
جناب ایکاروس اگر لطف بفرمائید به ما هم کمی از فنون مدیریت زمان رو یاد بدید که چگونه بین عطربازی و کار و زندگی وقتمون رو تخصیص بدیم.

شبتون آروم
1 تشکر شده توسط : مهدی
پرفیومر گرامی
بله، متاسفانه عطر رو به چاه ریخت. یعنی انقدر مونتل به درد نخوره که بریزنش تو چاه؟ مثل اینکه بعد هم سیفون کشید تازه.

متخصصش یه آقای جوان، بسیار مسلط به دنیای روایح بود به نام کیوان که بررسی های بسیار دقیق و موشکافانه ای رو در گروه سمور انجام میده. واقعا" بررسیشون متمرکز رو خود عطرهاست، اصلا" صحبتهای بی ربط ندیدم حین بررسیشون.

البته با احترام به اساتید گرانبهایی که اینجا در خدمتشون هستیم.
سلام و عرض ادب خدمت هر سه دوست عزیزم
جناب ایکاروس بنده خیلی اوقات از شما یاد میگیرم و از صمیم قلب خوشحالم که چنین جواهری رو در عطرافشان داریم.
جناب سلطان هم که ماشالا دست به قلم، تحصیلکرده و نمود بارز روشنفکری مدرن هستند.

به تازگی ویدیویی رو دیدم که در اون یکی از متخصصین دنیای روایح برند مونتل رو بی ارزش و بی کیفیت دونست و حتی مونتل عود لدر رو داخل چاه فاضلاب ریخت. میخواستم جسارتا" نظر جناب ایکاروس رو در مورد این برند و علی الخصوص عود لدر بدونم. پیشاپیش ممنون از پاسختون ایکاروس عزیز
شبتون خوش
با اجازه ی جناب خسروی و بقیه ی اساتید

کار شرکتی قطعا" اصل هستش به شرطی که GTN روی برچسب با بارکد روی جعبه همخوانی داشته باشه، وقتی قسمت خاکستری برچسب اصالت رو بتراشید کدی 16 رقمی خواهید دید که در http://www.ttac.ir/uidesalatform باید کد رو وارد و اگر کالاتون اصل باشه اصالتش تأئید میشه.

در مورد بچ کد تمامی عطرها یک بچ کد زیر جعبه و زیر شیشه شون هست که باید برابر باشند و میتونید این کد رو در سایتهای
http://www.checkfresh.com و http://m.checkcosmetic.net وارد و تاریخ تولید محصول رو ملاحظه بفرمائید.

اگر دیدید عطرتون دو تا بارکد داره نگران نباشید، دیکود شده و فیک نیست، به هر حال بچ کد یکی از راههای اطمینان از اصالته ولی مهمترین فاکتور تجربست، اگر تجربه ی کافی کسب کنید از ظاهر جعبه و شیشه میتونید بفهمید عطر اصله یا فیکه، اگر این توانایی رو ندارید حتما" شرکتی بخرید از سایتهای معرفی شده در عطرافشان یا فروشگاه های معتبر.

به آقا سهیل

عزیزم اون فروشگاه و تمام فروشگاه های معرفی شده در عطرافشان اصل فروشن، حتی یک درصد شک نکنید در اصالت عطرتون و لذتشو ببرید.

به جناب خسروی

مطلبی که ازتون خواستم خواسته ی خیلی از دوستان بود که بنده با اجازه ی دوستان و از طرف دوستان عنوان کردم. قطعا" چیزی در شما دیدند که این مسئله رو خواستار شدند.
آرامش برای همگی آرزومندم.

3 تشکر شده توسط : مهدی TH_MEN
درود بر سهیل گرامی
برای منم بچ کدش همینه، غیر شرکتی هم هست (شرکتی موجود نبود) اما واقعا" راضی ام از پخش و ماندگاریش. دوباره امتحان کنید، روی پیراهنتون، روی ساعد، روی بلاتر. قطعا" راضی خواهید شد.

بررسی که پائین خدمت عزیزان نوشتم با 3 پاف روی قسمت داخلی آرنج بوده. سعی کنید حداقل 15 تا 20 پاف بزنید برای استفاده ی روزمره، بنده 30 پاف هم میزنم خیلی اوقات.

موفق و پیروز باشید.
3 تشکر شده توسط : محمود فلاحی TH_MEN
انشالا که نهصد و سی و هفت سال عمر کنید. سیصد و چهل و سه بار به زیارت حج برید. پنجاه و پنج سال در بهشت باشید و در روزهای سختی هفتاد و هفت بار ذکر بگید و برای بنده پیام مناجات بفرستید.
1 تشکر شده توسط : TH_MEN
جناب خسروی
ای کاش عطرافشان قابلیت پیام خصوصی داشت. نخیر، از جنابعالی یه درخواستایی داشتم...
1 تشکر شده توسط : TH_MEN

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir