نظرات | babak
ترتیب نمایش
مرکبات و پوسته توت شیرین ( بهمراه هویتی بادام مانند). بخور معطر باید "سنگین" و " روحانی" باشد. حتی می توانید اضافه کردن آن به کوکتل را در ذهن خود مجسم کند. توجهی شرافتمندانه به ژانر میوه ای رایحه، تداعی کننده Memo Luxor Oud و Erik Kormann Eau de Fröhliche می باشد.

Gold Pour Homme را می توان مترادف ضربه فنی شدن دانست! نوت های غنی و مسحور کننده آن دور تا دور یاسمن و مشک به رقص در آمده اند. افرادی را دیده ام که احساس شور انگیزی را با استفاده از این عطر تجربه کرده اند. و افرادی که آن را بر روی نبض دست خود زده اند اذعان داشته اند که عطر تا سر انگشتانان آن ها را احاطه می کند. با این عطر برایتان آرزوی موفقیت می کنم!

هیچ چیز جلو دارد پرتو افکنی این عطر نیست و بخوبی عطر های مردانه ی خاور میانه ای را معرفی می کند؛ مردان خاور میانه نه تنها از صحرا، بلکه از ماندگاری عطر گل ها نیز واهمه ای ندارند.

سلام پورهوم تو آزارو حرف نداره
1 تشکر شده توسط : sinash
زمانیکه نام Cologne به گوشمان می رسد فکر می کنیم که ترکیبی ساده از مرکبات و چوب های معطر است. در حالیکه Colonia Eau de Cologne برای آن دسته از آقایانی که دوست دارند در دنیای رایحه های گلی، کاوش کنند؛ نقش یک دروازه ی ورودی را ایفا می کند. اما این عطر کمی محافظه کارانه طراحی شده است.Colonia بسرعت به جشن صد سالگی خود نزدیک می شود: بوییدن عطری که صد سال از گزند فرمول سازی مجدد در امان مانده بسیار خوش آیند است.
2 تشکر شده توسط : سعید ون ورنبرگ مروت
مارک جوزف ماین پورهوم نسبت به قیمتش عالیه
2 تشکر شده توسط : ....... C.L.O.N.E.R
سلام جناب ایکاروس من قبلا اونتوس استفاده کردم بنظر شما جوبیلیشن واسه سلیقه من چطوره واسه من ماندگاری و خط بو خیلی مهم .ممنونم ازتون
سلام دوستان گل بینDior Homme Intense وساواج کدوم بهتره از نظر ماندگاری و پخش بو میشه هوم اینتس رو چهار فصل استفاده کرد مرسی
سلام دوستان گل بینDior Homme Intense وساواج کدوم بهتره از نظر ماندگاری و پخش بو میشه هوم اینتس رو چهار فصل استفاده کرد مرسی
سلام بین شنل بلو ادو پرفیوم و دیور ساوج دوستان کدوم ؟
سلام ب همگی بین دیور هوم کلن و ساواج کدومو پیشنهاد میکنین

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir