نظرات | شادمهر حاجیان
ترتیب نمایش
سلام جناب قرمانی عزیز
امروز تصادفا" متنی رو که فرمودبودید پیدا کردم در صفحه فردریک مال ، فرنچ لاور این متن رو آقای مهرداد رئیسیان از صفحه شخصی ایشان به اشتراک گذاشتند.
1 تشکر شده توسط : رضا قهرمانی
با سلام و احترام خدمن جناب آقای دکتر فرشاد
دوست عزیز ترتیب قرار گیری غلظت عطرها از ضعیف به قوی به قرار زیر است:
افترشیو و اسپلش : 1 تا 3 درصد مواد معطر
ادوکلژن : 3 تا 8 درصد مواد معطر با اختصار EDC
ادوتویلت: 5 تا 15 درصد مواد معطر با اختصار EDT
ادوپرفیوم: 10 تا 20 درصد مواد مهطر با اختصار EDP گاهی اوقات با عبارت mille sime نیز مشخص می شود.
اکستریت پرفیوم: غلظت بین 15 تا 30 درصد مواد معطر
پرفیوم : غلیظ ترین نوع عطر 15 تا 40 درصد مواد معطر
واژه اینتنس به معنی شدید یا نوع قوی تر از ورژن معمولی همان عطر است ولی به این معنی نیست که رایحه دقیقا" همان رایحه ورژن معمولی با شدت بیشتر باشد. معمولا" اندکی متفاوت است.
همچنین وقتی از یک عطر خاص مثلا برند دیور عطر فارنهایت چند نسخه ادوتیلت و ادوپرفیوم موجود است به این معنا نیست که رایحه ها یکسان و فقط غلظت متفاوت است .بلکه رایحه این دو عطر هم معمولا" تفاوت دارند. در پایان به شباهت اسامی اعتماد نکنید حتما" تست کنید.
3 تشکر شده توسط : Omid Saeed Faramarzi
سلام و احترام
رایحه اش با نسخه اینتنس متفاوت است.
سلام و عرض احترام
فرهاد عزیز خداوند رحمت کنه مادرتون رو و رحشون شاد. اون حسی که کارون پوران هوم به شما داده در عطرهای عودی جستجو نکنید بعضی از عودهای خوب که من میشناسم به قرار زیر است:
از برند the different company
1- oud shamash
2- oud for love
از برندacqua di parma
oud
از برند monadi orio
1- oudh osmanthus
از برندstephane hambert
1- 2022
از همین برند اهیرا رو هم تست کنید.
به احتمال زیاد به غیر از دو گزینه اول اینها مورد توجه شما قرار نخواهد گرفت ولی چون عود خواستید اینها از بهترینها هستند . عود های تام فورد بیشتر مورد پسند عموم هستند. موفق باشید
1 تشکر شده توسط : farhad
با سلام و احترام خدمت جناب قرمانی عزیز
حدس شما درست است متنی که فرمودید به قلم ایکاروس عزیز هست و من این متن رو در همین سایت عطر افشان مطالعه کردم فقط خاطرم نیست ذیل کدام عطر بود.
1 تشکر شده توسط : رضا قهرمانی
samet عزیز من هم مثل شما شیفته ایریش سندر هستم ولی با قیمت کنونی به داشتن سمپل ازش قناعت کردم و گهگاهی در تنهای از رایحه اش لذت می برم . البته من با مطالعه کامنتهای حضرتعالی ، جناب کبیری و ایکاروس عزیز با این نابغه دنیای عطر آشنا شدم . سپاس از شما دوستان
2 تشکر شده توسط : معین هاشمی samet
با سلام و احترام خدمت ایکاروس عزیز
از مطالعه نقدتون در خصوص پاویلون رژ بسیار لذت بردم و سپاسگزارم . خواهش می کنم اگر براتون مقدور هست نقدی بر Remember me , Touche Finale داشته باشید.
1 تشکر شده توسط : هاشم پور
نمی خواهم به امری که تمایل ندارید اصرار کنم ولی با خواندن متون شما گوی روح تازه به کالبدم دمیده می شود تصور می کنم دوستان دیگر هم همین حس رو داشته باشند . لطفتان را از ما دریغ نفرمایید . بازهم از حسن توجهتون سپاسگزارم.
6 تشکر شده توسط : پارسا پرنیان
بسیار لطف کردید ایکاروس عزیز سپاس گزارم
ایکاروس عزیز اگر امکان داره می خواهم خواهش کنم چند کار جدید برند جووی رو بررسی بفرمایید

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir