نظرات | هملت
ترتیب نمایش
در مورد محصولی از برند ژاردین که در قدیم خیلی محبوب بوده در ایران ، تعریف زیادی شنیدم . نمیدونم این نوعش مد نظر بوده یا نوع دیگه .
کسی از دوستان هست که استفاده کرده باشه و محصول شاخص این برند رو معرفی کنه ؟
یک سوال هم درمورد دیور او سویج پرفیوم دارم و اون اینکه: آیا بویی همانند پینو سیلوستره داره؟
آیا کسی میدونه شبیه ترین رایحه به آرمانی پورهوم (به آرمانی کلاسیک مشهور بود تا چند سال پیش) چه عطری هستش؟
هرچی میگردم آرمانی کلاسیک رو پیدا نمیکنم. جعبه سدری /یشمی داشت و علاوه بر درب مشکی، یک نوار مشکی هم در پایین بطریش داشت . حالا که منقرض شده میخوام جایگزین پیدا کنم .
خانم صیادی اگه منظورتون شنل 5 هستش ، امتحان کردم . اونی که من مد نظرمه نیست.
1 تشکر شده توسط : فریبا صیادی
آیا امکانش هست از جادورهای دیور باشه اون عطر ؟ یعنی جادوری هست که قدمتش به 30 ، 35 سال پیش برسه در ایران و در تمام این سالها کمابیش در بازار بوده باشه؟
سلام و عرض ادب خدمت خانم صیادی
با کلمه گلمون سرچ کردم اما به نتیجه ای نرسیدم . سایت هایی رو میاره که از عبارت «سلام به دوستان گلمون» استفاده کردن.

سلام بر دوستان
من تازه به شما ملحق شدم. اما از مدت ها قبل از مطالب این سایت استفاده می کردم.
چهل سالمه و به دنبال عطرهای خاطره انگیز دورۀ کودکیم می گردم. مثلا نیناریچی دوتمپس رو گیر آوردم و خریدم. عطری بود که مادرم می زد در سالهای دهه پنجاه شمسی و اوایل شصت.
اما یه عطری هست که در خیلی از خونه ها استشمام یا استنشاق (!!) می شد در همون دوران . تنها چیزی که می تونم در توصیفش بگم اینه که بهیچوجه سرد نبود. معتدل یا گرم بود ، زنانه بود و احتمالاً احتمالاً قیمت متوسطی داشته . نه شیشه عطر رو خاطرم هست نه اسمش رو . اما خیلی دلم لک زده براش. گفتم شاید برخی از دوستان بتونن کمکم کنن اسم چند عطر نسبتا رایج اون زمان رو بهم معرفی کنن .
ضمنا سلیقه شخصیم آرمانی پورهوم (ملقب به آرمانی کلاسیک با بوی کاج و لیمو) هستش که متاسفانه در این سایت موجود نیست.
ادکلن مردانۀ بامبوس قدیمی رو هم که برادرم می زد دوست دارم اما انگار پیدا نمیشه . اگه مشابهش رو میشناسید لطفاً اطلاع رسانی کنید.
1 تشکر شده توسط : ssh

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir