نظرات | khashayar
ترتیب نمایش
در جواب جناب پویا. دوست عزیز روبرتو کاوالی اومو رو 2 ماه پیش تست کردم و خریداری کردم. کاری نبود که زیاد بتونم باهاش ازتباط برقرار کنم. بوی شیرین و خوشمزه ایی داره و تا حدودی دلنشین. بین خانم ها بازخورد خوبی داره.اما بعد یه مدت ازش خسته میشین. تغییرات آنچنانی بین روایح نیست و یه حالت تکراری براتون تداعی میکنه. اما از اون کارهاست که هر جایی میتونین استفاده ش کنید. در مقایسه هم با والنتینو خب دوستان عزیز نقد های فراوانی رو کردن در مورد اومو والنتینو. اصلا این کار روبرتو کاوالی قابل قیاس با والنتیو نیست. چون والنتینو اومو از معدود کارهایی هستش که همیشه استفاده میکنم. اما پیشنهاد میکنم نسخه silver essence همین کار اومو روبرتو کاوالی رو تست کنید.
2 تشکر شده توسط : یک آدم معمولی معین هاشمی
با سلام و خسته نباشید خدمت سایت عطرافشان و بقیه اساتید گرامی. از اساتید جناب ایکاروس یا میثم وظیفه عزیز تقاضا دارم در مورد ریفرمول شدن عطرها از پایه توضیح کامل به من بدن ممنون میشم. و در خضوض کیفیت این کار جورجیو آرمانی. با تشکر

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir