نظرات | Mohammad Teimori Pabandi
ترتیب نمایش
سید(ساحا) عزیز. من یه بار پرفیومِ این عطر رو به عنوانِ اولین عطری که داشتم خریدم(توی ۱۸سالگی) و خب از بوش خوشم می‌اومد؛ نه به خاطرِ این‌‌که عالی بود، شاید به این خاطر که تنها عطری بود که داشتم.
وقتی کامنت‌هات رو خوندم تا حدی قبول داشتم حرفات رو. درسته که من بوی شانل رو دوست داشتم ولی به نظرم عالی نمی‌اومد؛ یعنی فکر می‌کنم رایحه‌هایی بهتر از این قطعاً موجود هستن که به کارکترِ من هم می‌خورن.

و خب با خوندنِ کامنت‌های بیشتر فهمیدم که خریدِ پرفیوم توی ۱۸سالگی خیلی کارِ عاقلانه‌ای نبوده :دی. هر چند من همواره تلاش داشتم بزرگ‌تر از سنم به نظر برسم ولی الآن دیگه همچین تلاشی رو ندارم!

اما بعد. من دنبالِ یه عطر با پخشِ مناسب(که حداقل ملت متوجه بشن عطر زدی!) و بوی دوست‌داشتنی و پرانرژی و مناسبِ سنم(۱۹) می‌گردم. همین‌طور احتمالش زیاده که با دوستِ پرانرژیم که اونم ۲۶ـه بخوایم با هم استفاده‌ش کنیم. ممکنه بگی که آیا شنل آلور هوم ادیشن بلنچ تویلت به دردِ من، دوستم یا هر دو می‌خوره یا نه؟ چون با خوندنِ کامنت‌هات در خصوصِ اون عطر خیلی بهش علاقمند شدم.

و همین‌طور اگه برای تست‌کردنِ عطرها یه ایده بهم بگی خیلی ازت ممنون می‌شم. در حالِ حاضر روشِ خریدِ من اینه که آنلاین یه عطر رو بدونِ هیچ ایده‌ای صرفاً سفارش می‌دم و بعد هم استفاده می‌کنم. که حس می‌کنم این کار خیلی عقلانی نباشه. آیا جایی تو تهران هست که باید برای تست بهش بریم یا قبل از خرید عطر باید کاری بکنیم. در این خصوص هم خیلی متشکر می‌شم توضیحی بدی.

خیلی از توجهت ممنونم و خیلی خوش‌حالم که فردی مثلِ تو وجود داره که این‌طور اطلاعاتِ ارزشمندش رو با بقیه به اشتراک می‌ذاره.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir