نظرات | آبی
ترتیب نمایش
با سلام خدمت دوستان. بدلیل اینکه این عطر به من معرفی شده بود دنبال اطلاعاتی بودم که با این سایت و نظرات مختلفی برخورد کردم. راستش من خودم با وجود اینکه عاشق عطر و ادکلن هستم ولی خیلی آشنایی با این برندها و شرکت های مختلف ندارم. ولی از روی نظرات دوستان متوجه شدم که محصول سالهای قبل احتمالا بهتر از سالهای جدید هست. تو تلگرام یه گروهی پیدا کردم که عطرها رو با قیمت بهتری ( فرضا همین لهوم تویلت 100 میل مشکی ) رو 160 میده البته میگه بدلیل نبود جعبه و اینکه امکان خط و خش هم روی شیشه شاید باشه ولی میگه صد در صد اصل هست.حالا به نظر دوستان که تجربشون بیشتره آیا همچین چیزی اصلا میتونه واقعی باشه یا سرکاری هست. و اینکه چطور میتونیم از اصل بودن کار مطمئن باشم. سفارش هم احتمالا اول پولشو میگیرن و بعد ارسال میکنن. حالا اگر کمی خوشبینانه به قضیه نگاه کنیم و شخص هم انسان صادقی باشه و جنس رو بفرسته آیا جنس ارسالی میتونه اصل باشه یا حداقل راهی برای فهمیدنش هست؟ طولانی شد عذرخواهی میکنم.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir