نظرات | nima.vsh
ترتیب نمایش
با سلام خدمت همه و تبریک پیشاپیش سال جدید...
دوستان کسی این کار رو تست داشته؟نظرتون چیه در موردش؟ چند وقتیه دنبال یه کار خوب میگردم و چند روز پیش که رفتم یکی از مغازه های بزرگو معتبر شهر،تو رنج قیمت ۵۰۰ تومن بین کارایی که اورد به شدت اینو پیشنهاد میکرد و میگفت تو این قیمت این کار خیلی بوی خاص و رد بوی خوبی داره،،شاید بخاطر گیج شدن حس بویاییم بعد بوییدن عطرای مختلف باشه اما هرچی این کارو بو میکردم به شدت واسم بوی چاپخونه و جوهر ودستگاه چاپ میدادو نتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم.
جدا از نظرتون در مورد این کار،یه چنتا کار خوب هم پیشنهاد کنید بهم که از نظر رایحه،پخش و ماندگاری حرفایی واسه گفتن داشته باشه و جوری نباشه که بعد نیم ساعت حتی خودت هم متوجه نشی بویی رو.
خدمتتون عرض کنم رشت هستم و رایحه های تلخ رو ترجیح میدم و بلو شنل،کرید اونتوس،دیور ساواج،دلچه و‌گابانا پور هوم،جان ریچموند،هرمس،وان میلیون رو دوست داشتم
1 تشکر شده توسط : TH_MEN

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir