نظرات | سیروس مختاریان
ترتیب نمایش
دوستان ببخشید، نمیدونم چرا هربار اینجا کامنت میزارم دوبار چاپ میشه. یکبار ثبت را میزنم ولی باز میبینم دوبار چاپ شده. ببخشید، فکر کنم باید بیشتر دقت کنم.
بالاخره بدستم رسید، بعد از دوروز تست کردنش برداشتم این شد. ماندگاریش روی پوستم تا 5-6 ساعت موثر بود، هرچند تا انتهای روز یعنی دوازده ساعت هم روی پوست واضح حسش میکنید. پخش بوی نسبتا زیادی داره. نسبت به عطرهایی که دلشتم احتمالا بهترین پخش بو را داره که با ورودتون به هم محیط بسته ای همه حسشمیکنند. بوش را واقعا پسندیدم. با اینکه از بوهای خوراکی هیچ وقت خوشم نمیومد ولی این یکی به همراه ناسوموتو پاردون واسم استثنا بودند.بوی فوق العاده خوشمزه که اون قسمت خوب بوی کارگاه شیرینی پزی را بهم میداد. نکته جالبش این بود که برای من تشخیص اینکه بو شیرین است یا تلخ خیلی سخته. دقیقا زمانی که میرفتم تو حس یک بوی شیرین همه ساخته های ذهنم ویران میشد و بوی تلخی حس میکردم. دوباره که دستم را بو میکردم تا به خودم ثابت کنم عطر تلخیست همه چیز شیرین میشد و این چرخه مرتب تکرار میشد واسم. واقعا نمیدونم مشکل از منه یا خاصیت عطر اینه. اگر تلخی یا شیرینی واستون مهم است بهتره چندبار قبل از خرید خودتون تجربه اش کنید، یا اینکه یک شخص حرفه ای بتونه کمک کنه. من که بعد از کلی تلاش که هنوز ادامه داره نفهمیدم بوش تلخه یا شیرین.
در آخر اینکه در ماندگاری و پخش حرف واسه گفتن داره و به هیچ وجه ناامیدتون نمیکنه، بوش هم که واسم فوق العاده دوست داشتنی است و به احتمال زیاد جز عطرهایی است که عاشقش میشم.
8 تشکر شده توسط : Jamal nazemi معین هاشمی
در کل یک عطر متوسط است. البته برای استفاده روزانه در تابستان مناسب کسی است که نمیخواهد هزینه ی خاصی واسه عطر بکنه. از این جهت مناسبه که در رنج قیمت خودش به نظرم جز بهترین بوهای خنکه. یک بوی بی آزار که احتمالا بازخورد منفی ازش نمیگیرید. قطعا از اکثر بوهای خنک در رنج قیمتی خودش بی آزار تر و همه پسندتر است و در یک هوای گرم میتونید با هزینه کمتر از 200 تومن از یک بوی خنک لذت ببرید.
4 تشکر شده توسط : هاشم پور  حامد رحیمی زاده
اصلا امیدی نداشتم قبل از عید بدستم برسه ولی خرید از [...] مزیتهای ارسال سریع را داره. از دیروز ده بار استفاده کردم. صادقانه بگم دفعه اول که اولین پاف را زدم خورد تو حالم، من مثل دوستان حرفه ای نیستم که بتونم بوها و نتهای ترکیب شده در عطر را به این شکل استادانه از هم تفکیک کنم. ولی توی یکی دو دقیقه اول یک بوی دود یا بیشتر سوختگی حس کردم. سوختگی چیزی مثل پولکی که بوی تندی موقع سوختن داره. ولی باور نکردنی بود واسم تغیی بو ها در عرض چند دقیقه و بعد از بیست دقیقه چنان بویی تحویلم داد که از خوشحالی داشتم بال در میآوردم. فقط میتونم بگم بوش از نظرم خیلی سنگین، با وقار ،تلخ و مخصوص یک آدم شیک پوش با لباس رسمیست. واقعا لذت بردم و در قماری که بدون تست خرید کردم قطعا برنده شدم چون راهنمای حرفه ای داشتم. ممنون از s8 عزیز، مهمتر از خودم خانمم بود ( البته تازه عقد کردیم) که بالاخره از یکی از عطرهام واقعا خوشش اومد، و مطمیینا هربار استفاده کنم دوتا نشانه تو ذهنم مرور میشه "s8".
در آخر روی صحبتم با همه کسانیست که این کامنت را میخونند، تو این روزهایی که زندگی به دلایلی واسه نسل ما چندان دلنشین نیست و آدمها به اقتضای شرایط تحمیلی زندگی کم کم دارن توانایشون در خوب بودن و عاشقانه زنده بودن را فراموش میکنند، خیلی لذت بخشه که ببینی کسانی وجود دارند که با داشتن تخصص و هنر با تواضع و بدون چشم داشت کمک میکنند تا حس خوبی را به هم نوعش هدیه بدهند. دیالوگ چند روزه ما گرچه از نظر خیلی ها یک دیالوگ ساده بین دو غریبه بود ولی واسه من با ارزش بود و درسهای بزرگی بهم داد، اینکه امیدوارم همه ما و هر کسی در هر زمینه ای تواناییش بیشتر از دیگرانه بدون چشم داشت برای کمک به دادن حتی یک لبخند، واسه حتی یک غریبه در حد توان وقت بزاریم. واسم تجربه فوق العاده ای بود که کسی بدون اینکه بخواد عطری بهم بفروشه کاملا تخصصی راهنماییم کرد. امیدوارم در خریدهای بعدیم بازم بتونم پیدات کنم استاد s8. همیشه شاد باشی.
1 تشکر شده توسط : Amirhossein
من شهرکردم و مشکلات شهر کوچک باعث شد هیچ جایی پیداش نکنم واسه تست. قصدم این بود که در اولین فرصت برم اصفهان واسه تست تا اینکه کامنت آقای جهرمی را دیدم خطاب به اس 8. باعث شد یه نگاهی به کامنتهای جناب اس 8 بیاندازم و بیشتر خوشحال بشم از اینکه فردی حرفه ای واسم کامنت گذاشته.نکته مهم دیگه اینکه ترجیح پیور تونکا به ای من از طرف اس 8 باعث شد بفهمم سلیقه هامون حداقل شباهت های داره و همین کافی بود تا تصمیم بگیرم بدون تست آنونیمو را اینترنتی سفارش بدم. امیدوارم این 5 روز تعطیلی عید هم زودتر رد بشه تا بدستم برسه. یه توضیح کوچک هم بدم که میدونم این عطر حال و هوای پاییز و زمستون را میطلبه ولی توی عطر خریدن این مشکل را من دارم که اگر از عطری خوشم اومد میخرم تا به موقع اش استفاده کنم. میدونم رفتار معقولی نیست ولی فعلا این مشکل را با خودم حل نکردم. تو همین یکماه گذشته پنهالیگون رورینگ ردکلیف و جوبیلیشن را به خاطر بوی فوق العادشون گرفتم که واسه هوای گرم کاربرد چندانی ندارند.(راستی واسه زمستون حتما توصیه شون میکنم به دوستانم) بهتر بود در حال زندگی کنم تا آینده ای که هنوز نیومده، اینها را گفتم که دوستان خرده نگیرند.
1 تشکر شده توسط : سیروس مختاریان
چرم، چوب، تلخ.... رایحه هایی که عاشقشونم. ممنون که متواضعانه وقت گذاشتید و راهنمایی کردید. به خاطر لطفی که کردید در اولین فرصت ، شاید همین فردا صبح برم دنبالش واسه تست و ان شالله در صورت به دل نشستن خریدش. بازم ممنون جناب s8.
1 تشکر شده توسط : V.sh
من از بوی تاور 02 اتفاقا خوشم اومد ولی به نظرم اصلا بوی فوق العاده ای که تعاریف و کامنتهایی که گرفته خبر از اون میداد را نداشت. اما نکته ای که باعث شد این کامنت را بزارم در مورد قیمتش داخل ایرانه. متاسفانه یا خوشبختانه داخل ایران عطر و ادکلن هم مثل بقیه اجناس وارداتی گاهی به قیمت واقعی شون عرضه نمیشه. مثلا همین تاور 02 را تقریبا از هرجایی تهیه کنید قیمت کمتر از 850 تومن نمیتونید بخرید!!!! به صرف معروف شدن مردم باید تاوان بدهند و البته که با این قیمت به هیچ وجه ارزش خرید نداره. چون عطرهایی به مراتب خاص تر و بهتری میتونید بخرید. ارزش واقعی تاور 02 برای 50 میل آن همه جای دنیا 130 دلار است که البته اکثرا موقع خرید آف و تخفیفی هم شامل حالش میشه. با این اوصاف قیمت 900 تومن را نمیدونم از کجا درمیارن واسه این عطر. تا اینجا تاسف باید خورد. ولی ایران زندگی کردن همیشه هم به این بدی نیست، بعضی وقتها به همون دلایلی که عطر 130 دلاری را 900 تومن میفروشن، عطری که هنوز معروف نشده را به علت نداشتن مشتری به قیمتی کمتر از ارزش واقعیش میفروشند. به عنوان مثال پرفیوم های با کیفیت لووه که برخی از آنها همه جای دنیا ارزشی بین 100 تا 130 دلار دارند را میشه داخل ایران به قیمت 140 تا 200 تومان خرید چون فروشنده از فروششون ناامید شده. به عنوان شاهد دوستان میتونند یه سری به [...] بزنند و قیمت عطرهای لووه و کارتیر را هم به تومان و هم به دلار مقایسه کنند. در این مواقع داشتن یک مشاور خوب و عطر شناس خیلی کمک میکنه که با هزینه کم یه عطر با کیفیت تهیه کنید.
ممنون s8. امیدوار بودم شبیه loewe7 قدیمی نشه. چون بوی اون واسه من جذاب نبود.
دوستان کسی از این پرفیوم استفاده کرده؟ در حین سرچ در سایتهای خارجی بهش برخوردم و از خواندن کامنتها بهش علاقه مند شدم. اگر کسی ازش استفاده کرده ممنون میشم نظرش را بگه.
اول از همه سعی کنید هیچ وقت عطری را بدون تست نخرید. چون سلایق باهم متفاوت است و ممکنه عطری را که کسی عاشقشه یک نفر دیگه بهش پول هم بدید ازش استفاده نکنه. ولی به عنوان یه تجربه که واسه من جواب داده، اگر به هر دلیلی امکان تست واستون فراهم نبود و قصد داشتید اینترنتی خرید کنید میتونید بازخورد افرادی که از عطر مورد نظرتون استفاده کردند بفهمید که نظر اکثریت درموردش چیه. بهترین منبع هم سایتهای معرفی و فروش خاجی است. خیلی هم هستند، مثلا www.fragrantica.com. واسه من اینجوری بوده که عطری که دیس لایک زیاد داشته واقعا بوش را نپسندیدم، و عطری که love زیاد داشته نسبت به عطری که like بیشتری داشته خوشبوتر و خاص تر بوده. البته اینم بگم که سلایق متفاوته و دلیل قاطعی نیست عطر با دیس لایک زیاد به نظر شما هم بدبو باشه.
و اما در مورد این عطر اینوکتوس من هنوز تست اش هم نکردم ولی به طرز عجیبی در تمام سایتها دیسلایک فوق العاده بالایی داره. شیشه اش هم که به نظرم فاجعه است. از روی بازخورد افراد میشه با قاطعیت گفت اینوکتوس در جلب نظر اکثریت یک ناکام مطلق بوده و اینوکتوس حتی نتونسته عطری با بوی خوب و نه فوق العده و خاص خودش را معرفی کنه.
من عطرهایی که به این طریق و بدون تست خریدم تماما خریدهای موفقی بودند، مثل pure havane ، dior pure homme intense, gucci poure homme.
1 تشکر شده توسط : پویا

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir