نظرات | امیر حمیدی
ترتیب نمایش
این مطالب رو درسایتی به نقل از ایکاروس عزیز نوشته بودند. وباید بگم که این نوع از نگارش و محاوره و شیوه ریویو نویسی دقیقا مختص خود ایشون هست و به همین دلیل این جا درجشون کردم.اگربه غیراین بود،ممنون میشم که خودشون تصحیح کنند مطلب رو.
پیدا کردن نسخه ی وینتیج بل امی هرمس تقریبا غیر ممکنه این روزها. نسخه ی ریفرموله بل امی کیفیت و صلابت بل امی وینتیج رو نداره‌. این باعث شد خیلی ها به هرمس اعتراض کنن. در حالیکه ایفرا هم اعلام کرده بود که بل امی شامل محدودیت های ایفرا نمیشه و ریفرموله از جانب خود هرمس بوده. گذشت و گذشت تا اینکه بل امی وتیور ساخته شد. طرفداران بل امی وینتیج که بهش خوشبین نبودن با دلسردی اون رو تست کردن اما شاهد شگفتی بودن. من به نسخه وینتج بل امی نمره ی 8 و نیم رو داده بودم. به نسخه ی ریفرموله پنج و نیم داده بودم. و به بل‌امی وتیور نمره ی ۹ رو میدم. لوکس بهترین معادل فارسی بل امی وتیور هست. عطری میانسال و جا افتاده که ترکیبی از چرم واقع گرای درخشان هست و فضایی میکس از وتیور دودی و وتیور صابونی . صاحب این عطر فردی حدودا سی ساله ست هست با تفکرات بنیادین و شکست ناپذیر کلاسیک ، مقتدر و غرق در مواضع سیاسی و اجتماعی اصلاح طلبانه ، کم حرف و خوش بیان، زیرک و مرفه اما رنج کشیده. اراسته شده با با کیفیت ترین پوشاک و پیرایش سده در اصیل ترین ارایشگاههای مردانه‌ .‌ بل امی وتیور واقعا تصویر من از گتسبی بزرگ هست. بل امی وتیور مرد جذاب شیک پوش و عمیق و غرق در تفکری هست که اکنون که میخواد از منزل بیرون بره توسط النا ظاهرش بازبینی و مرمت میشه. کراوات تیره یک رنگ با کراوات دو رنگ طوسی و مشکی جایگزین میشه و خطوط دور سر توسط تیغ دقیق و شفاف میشه. دکمه های پلاستیکی آستر کت با دکمه های نقره ای نگین دار جایگزین میشه و کفش های ورنی یک دست با کفش های دست ساز براق تعویض میشه. هنر النا شیو کردن و شفافیت و تغییر قلمروی زندگی فرد از یک جامعه ی شلوغ به جامعه ای همسان از انسان های شیک و اصیل هست‌. بل امی وتیور عطری چرمی-اسموکی و براق و تمیز با افشاندن رایحه ی پیرایشگاهی خشک و مقتدره. عطری که مثل همیشه حاشیه ی امنی از مرکبات تمیز و پچولی شفاف و سبز و خوشایند و بی آزار اون رو در لایه های پنهانش همراهی میکنن‌. لطافتی که بصورت رندوم حین صحبت کردن و یا تغییر پوزیشن بدن برای لحظه ای خودش رو به صورت مخاطبین و دیگران عطسه میکنه. عالی کار شده این عطر اما اگر کاراکتر شما نیست پیشنهاد میدم تحت تاثیر تعاریف این رویو قرار نگیرید و اقدام به خریدش نکنین. اما این رو بدونین که اگر‌اون کاراکتر‌رو دارین این یکی از بهترین گزینه های پاییزی شماست و‌اگر‌جز این هست باید بگم ناامیدتون‌میکنه.
9 تشکر شده توسط :  حسینی پارسی
نویدعزیز سلام
خیلی وقت که عطرافشان رو دنبال میکنم و تازگی ها عضو شدم.در کل از مطالب و تجربه شما و دیگر دوستان بینهایت آموختم.
در مورد پولو سوپریم عود باید بگم که ناامیدم کرد یه رایحه پودری بینی سوز با شروع بیش از حد بوی دارچین به همراه عود که رایحه عودش هم چندان جالب نیست، اصلا دارچین به باقی روایح اجازه نمیده که خود نمائی کنند .در کل من به دنبال یه رایحه عودی مثل ورساچه عودنویر یا تام فورد عود وود بودم با پخش بیشتر، در کل حتی سمپلش به نصف هم نرسید ویه گوشه ای انداختمش.
اما رایحه آرمانی عودنویر بدک نبود، اما ترقیب به خریدش نشدم.
ولی رایحه آرمانی ادو سدر به قول ایکاروس عزیز مبهوتم کرد، واقعا از توصیفش عاجزم ، فوق العاده هست برای استفاده تو بهار با رایحه معتدل که کمی به خنکی گرایش داره و رایحه بسیار بالانسی داره، میشه گفت روایح با هم در حال رقص هستند با یه ترکیب هماهنگ و تو این بین یه حس مرموزی لابه لای روایح هست که با بویئدنش آدم رو به تامل وامیداره ،ارزش تست رو داره و حتی خرید از نظر من
2 تشکر شده توسط : نوید ابوطالبی جهرمی TH_MEN
با سلام
بوی معتدلی داره این ادکلن و بسیار رایحه بالانسی داره و همه چیز سر جای خودش هست.
از اون رایحه هائی هست که هم خودتون میتونید ازبوش لذت فوق العاده ای ببرید و هم بازخورد خیلی خوبی داره.
من در لابلای روایح کمی حس مرموز بودن نیز حس کردم.
ممنون از ایکاروس عزیز که این ادکلن رو معرفی کردند .
6 تشکر شده توسط : منوچهر  حسینی
با درود
من تا به حال فقط به دنبال مطالعه دقیق و چند باره نظرات دوستان بودم مخصوصا ایکاروس و سام عزیز و دیگر دوستان
وباید بگم که سپاسگذار این عزیزان بزرگوار هستم که نه تنها دید من به عطر رو تغییر دادند بلکه چگونه نگاه کردن به زندگی رو نیز نزد مطالب ایشان بیشتر و بیشتر آموختم .
جناب ایکاروس ممنون میشم چند تا از ادکلنهای ارزان قیمت زیر 200 یا 150 تومن که رایحه عالی دارند رو معرفی بفرمایید . برای من لذت بردن از خود رایحه در درجه اول مهمه و بعد تاثیر گذاری اون رایحه در درجه بعدی قرار داره .و این نگاه در من زمانی قوی تر شد که به صورت اتفاقی با نوشته های شما و دیگر دوستان در این سایت آشنا شدم . البته بنا به شرایط اقتصادی سعی میکنم عطرهائی رو انتخاب کنم که راحت پوش باشند . وبه صورت طولانی مدت بتونم از رایحشون لذت ببرم .
برای مثال عطرهای مورد علاقه من نارسیزو فور هیم و زینو و تق هرمس نسخه پرفیوم هستش . که حتی در منزل و بروی لباس یا دست برای آرامش گرفتن و تغییر مود استفاده میکنم .
از لحاظ شخصیتی دقیقا مثل توصیف شما ذیل عطر الکسیر آروماتیک هستم و 35 ساله ، نارسیزو فورهیم من رو با خود واقعیم آشتی میده و تق برای ایجاد حس آرامش و زینو در سرما اعتماد به نفسم رو بالا میبره و همینطور برای حسی بهتر و بالا بردن اعتماد بنفس در تابستان مون بلان لجند و گرلن بویسی
و همینطور با این رایحه ها نمیتونم ارتباط برقرار کنم و فقط برای یکی دو بار میتونم از اونها استفاده کنم .تنباکوئی مثل جورنی و زنبق ، چرم بیش از حد مثل توسکان لیدر و هل در کنار شیرینی زیاد مثل د کلرشن و نارسیزو بلو نویر و عطرهای اسپایسی مثل اسپایس بمب و اپیک
به احترام آموزگارم سکوت میکنم .

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir