نظرات | مهرسا
ترتیب نمایش
الان که قیمت هیچ عطری به خودش نمیخوره اما چاره چیه؟ مگر اینکه برگردیم به بهار 97 تا اون موقع با قیمت سیصد و پنجاهیش مقایسه کنید اونوقت میبینید چه خوشبو و راضی کنندست
1 تشکر شده توسط : ایرن
عزیزم بستگی داره خودتون به کدوم رایحه تمایل بیشتری داشته باشین، چنس تندر بسیار لطیف و خنک و ملایم هست مخصوصا برای فصلهای گرمی که در پیش رو داریم درصورتیکه کوکو برای افرادی مثل من که میگرن ضعیف هم دارم در حد یک ادکلن گرم و شیرین، غلیظ و کمی سنگین حس میشه (هرچند که مناسب سلیقه بسیاری از خانمهاست)، از طرف دیگه کوکو مجلسی تر و رسمی تر حساب میشه، کپی های کوکو هم خیلی بیشتر از چنس تندر هست، من نمونه هر دو ادکلن رو بصورت دستریز تست کردم و تندر رو بسیار پسندیدم، با توجه به قیمتی که الان هر دو نمونه دارن پیشنهاد میکنم دستریز چنس تندر رو سفارش بدین تا بتونین انتخاب دقیقتری داشته باشین (یه سرچ بزنین پیدا میکنین)
پاسخ مدیر : سلام احترام
جهت راهنمایی
برای تست بو سعی کنید از سمپل استفاده کنید
تو فروشگاه ... که خیلی از این عطر تعریف کردن، کسی تجربه استفاده داره به اشتراک بذاره
در گذشته من این عطر رو تست کردم، نمیدونم بگم یکسال یا دوسال پیش، از روایح دقیق اون چیزی یادم نمونده اما اینو دقیق خاطرم هست که رایحش رو نپسندیدم، ملیح و لطیف هست اما از نوع مصنوعی، برای من که میگرن خفیف دارم سردرد آور شد مخصوصا بوی هلوش، خلاصه برای افرادی مثل شما که عطرهای با کیفیت بالاتری استفاده کردین راضی کننده نیست. اون موقع حدودا 65 بود!
5 تشکر شده توسط : پریسا بهروز راضیه
ممنونم از پاسختون، اولین باری هست که از این برند خرید میکنم و چون اینترنتی بود اطلاعی از نشونه های اصل بودن یا نبودنش نداشتم، تنها گزینه کیفیت و شفافیت بالای شیشه بود وگرنه لیبل های برچسبی به راحتی قابل کپی شدن هستن، میخواستم مطمئن بشم که نمونه شما هم همینطور هست که خیالم ازین بابت راحت شد.
ببخشید جناب امیر علی من لایو رو خریداری کردم اما لیبل و بچ کد زیر شیشه عطر حک شده یا برجسته نیست بلکه برچسب دایره ای شکل هست و بچ کد هم چاپ یک عدد چهاررقمی مشکی ، اما کیفیت ساخت شیشه بالاست، آیا عطر من فیک هست؟
چند روز پیش رفتم تا از یکی از سایتهایی که بصورت دستریز این عطرو ارائه میده چند میل برای تست بگیرم که میشد 5000 تومان، اما فرداش که برای ثبت نمونه هام رفتم دیدم همین مقدار رو 13000 تومن زده، یعنی 8 تومن افزایش قیمت! دستریز یک عطر 130 تومنی رو معادل یک عطر سیصد چهارصدی میگیرند، درخواست بازنگری هم دادم اما توجهی نکردند، چرا تا میبنند تقاضای یک عطری بالاست جوگیر میشن!
ممنون از پاسختون، اگه امکانش هست در مورد تفاوتهاش با لایو لوکس هم توضیحاتی بدید
1 تشکر شده توسط : miss shadow
تصمیم دارم برای مصرف روزانه در فصلی که پیشرو داریم بخرمش، قبلا نمونه دکانت اون رو از یکی از سایتها خریداری کردم، عطر شاداب و شیرین میوه ای هست، شخصیت شادی داره، اما خب یک نمونه دیگه به اسم لایو لوکس هم هست که تستی از اون نداشتم، نمیدونم کدوم انتخاب بهتری هست،اگه از دوستان کسی امتحان کرده لطفا اطلاعاتش رو در اختیارم بگذاره
بله البته منظور من عطرهایی بود که همین 230 یا کمی بیشتر قیمت دارن نه عطرهای گرون قیمت

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir