نظرات | آرسین
ترتیب نمایش
لاگوست اسنشیال رو من از فری شاپ پاریس خریداری کردم واقعا کار خوبیه و میشه گفت یه کار اسپورت و جوون پسند با رایحه بسیار عالی اما ماندگاری و پخش بوی متوسطی داره میشه گفت در رنج قیمت راکی وود هستش .حس خوبی داره و یه کار خاص و شیک و اکتیو .
3 تشکر شده توسط : آیدا علیرضا موسوی
این کار منو عاشق خودش کرده و در خریدش شک نکنید در یک کلمه بی نظیره و کلمه ها از توصیف حس کردن این کار عاجزن.اما اینو هم بگم کار سنگینیه شاید با هر شخصیتی سازگار نباشه
1 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی
بنده همین کارو دارم نسبت به قیمتش نمیگم خوبه بلکه محشره اما هر کاری فصل استفاده خودشو داره این اسانس ویژه فصول سرد سال نیست و پخش بوی متوسط و ماندگاری متوسط اما رایحه عالی رو داره بنظرم تو این رنج قیمت ارزش خرید و تجربه یه حس خوب رو داره دوستانی که استفاده نکردن برای بهار و تابستان حتما استفاده کنید.در ضمن دوست عزیز دیگه از اون فروشگاه ادکلن و حتی عطر هم نخرید فیک یا همون تقلبی شو دادن بهت.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir