نظرات | زهرا مهرپور
ترتیب نمایش
سلامی چو بوی خوش آشنایی پس از سالها غیبت طولانی...
اینکار در صدر ویش لیست من هست که متاسفانه حتی تو آلمان و فرانسه هم نتونستم جایی پیداش کنم
یادمه جناب ایکاروس بزرگ تو یکی از ریویوهاشون خیلی از این کار تعریف و تمجید کرده بودن...
قطعا هر جا ببینمش بهش مهلت نمیدم
کارهای گرلن کلا خاص و یونیک هستن و من به شدت این سبک از هنرمندی و یکه تازی گرلن رو میپسندم.
اگر کسی از دوستان و صاحب نظران عطر مناسبی برای لیر کردن با L'heure bleue guerlain میشناسه رو لطفا معرفی کنه...
7 تشکر شده توسط : nazanin سعید رضایی شوشتری
اصلا و ابدا بلایند بای خوبی نیست! رایحه رز بسیار غالب هست آنچنان که به بقیه عناصر اجازه عرض اندام چندانی نمیده! فقط شخصی که عاشق رز باشه میتونه دوسش داشته باشه به نظرم! من طبق کامنتها چند سال قبل بلایند بای کردم و همچنان بلااستفاده گوشه کشو خاک میخوره...حتی ۵ میل هم ازش استفاده نکردم!
6 تشکر شده توسط : سالمی Amelie
گر چه دقیقا سه سال از کامنت شما گذشته ولی من چک کردم عطر شما تولید 8 جولای ۲۰۱۶ هست، احتمالا حروف یا اعداد رو درست وارد نکردید!
1 تشکر شده توسط : سالمی
شیرینی بسیار بالانس و مناسبی داره، نه اونقدر زیاد که مثل لا ویه بل یا بن بن خسته کننده بشه و نه اونقدر کم که محسوس نباشه...
1 تشکر شده توسط : سالمی
به نظرم باید به این عطر کمی زمان داد تا شخصیت رایحه خودشوتمام و کمال به تصویر بکشه!
3 تشکر شده توسط : سالمی آرامیس
حدود یک ماه قبل جیمی چو رو گرفتم، روی بلاتر تست کرده بودم چون تعداد عطرهایی که تست کردم زیاد بود. نت ابتدایی خیلی سریع منو به یاد Euphoria انداخت! نت دوم حس کردم داره راه خودشو از Euphoria جدا میکنه که این اتفاق منو خوشحال کرد و اما نت پایانی برای من بسیار جذاب و دلچسب بود! رایحه جذاب اما سرکش پچولی بسیار هنرمندانه کنترل و بالانس شده و با شیرینی ملایم تافی در صلح کامله! زیبایی رایحه، سیاژ و پروجکشن کاملا مناسب ( بدون فول ور ) و ماندگاری خیلی خوب باعث شد در خریدهای بعدی با اعتماد بیشتر به کارهای جناب الویه پولژ نگاه کنم!
9 تشکر شده توسط : سالمی نازی جاوید
سلام دوستان!
دیروز دیوید یورمن گلد به دستم رسید، البته تقریبا یه بلایند بای عجولانه بود، چون دارم میرم سفر فرصت چندانی نداشتم!
باید بگم که منو شدیدا یاد بیلیو انداخت! گر چه ترکیبات مشابه چندانی ندارن(نارنگی ماندرین، نعنا هندی و مشک ) هر چی میخام خودم رو متقاعد کنم که شبیه بیلیو نیست نمیتونم! جالبتر اینکه بیلیو رو پارسال قبل از عید گرفتم و اینو قبل از عید امسال!!!
برداشت اولیه من از دیروز تا حالا :
نت آغازین تکراری و قدیمی که خیلی تو ذوقم خورد!(توی ریویوهای خارجی شاید از هر صد نفر یه نفر گفته بودold fashion هست! انگار از بد حادثه منم با اون یه نفر موافقم! بقیه همه معتقد بودن شیک و باکلاس و مجلل هست و احساس ثروتمند بودن رو به آدم القا میکنه!!
1 تشکر شده توسط : سالمی
وااااای زیبا جون فیک نه!!!
من کلا با فیک مخالفم...حالا فیک هر چیزی میخاد باشه...
همیشه عاشق خرید جنس اصلم! ولی در هر صورت واسم جالب و کمی عجیب بود که اینقدر از فیک میدنایت راضی هستی!
من دقیقا هفته قبل خود میدنایت رو روی بلاتر تست کردم ، و چون تعداد زیادی از عطرهای مختلف تست کردم، حدود17-18 تا از برندهای شنل، دیور، ویکتور اند رالف، والنتینو، آرمانی، دیوید یورمن، گرلن و چند تای دیگه! آقای فروشنده لطف کرد و همه بلاترهایی رو به شکل گل در آورد به هم منگنه کرد تا بتونم تو خونه بهتراونا رو بررسی کنم! وقتی نشستم تو ماشین دیگه تقریبا همه رایحه ها چنان با هم میکس شده بودند که دیگه نمیشد تشخیص داد کدوم رایحه مال کدوم عطره!
وقتی رسیدم خونه بلاترها رو روی کابینت آشپزخانه گذاشتم تا مرتبا بهشون سر بزنم و نتیجه گیری کنم بعدشم رفتم سراغ بقیه کارهام!!!
باور کنید امروز که تقریبا یه هفته از این ماجرا میگذره هنوز که هنوز کل فضای آشپزخانه من که تقریبا 30 متر مربع هست سرشار از رایحه عجیب و افسونگرمیدنایت هست و بقیه روایح چنان تو این رایحه گم شدن که تقریبا هیچ اثری ازشون نیست! فقط این میدنایت اغواگر هست که با اقتدار تمام مشغول خودنمایی و جادو گری است... با اینکه واسم خرید میدنایت اولویت سوم یا چهارم بود، این رایحه افسونگر چنان دلم رو برد که همه معادلاتم رو به هم زد طوری که بیخیال فصل پیش رو شدم و با وجود اینکه همین دو سه هفته پیش اله رو گرفتم (که صد البته در برابر میدنایت اصلا و ابدا قادر به خودنمایی نیست )، مصمم شدم که برم و این جادوی افسانه ای رو از آن خودم کنم...
3 تشکر شده توسط : سالمی زهرا دیانتی
دوستان من تو هفته گذشته 12 تا از فلنکرهای مختلف فلاور بمب رو تست کردم و طی چند روز متوالی به دقت تغییر و میزان پخش و ماندگاری عطرها رو روی بلاترهایی که داشتم رصد کردم!
بعد از کلی وسواس به خرج دادن به این نتیجه رسیدم که flower bomb Christmas 2012 edition از همه عمیقتر و جذابتر هست و البته قدرت رایحه اون هم نسبت به سایرین بیشتره!
این فلنکر فلاور بمب، یه دونه گل ساتن بزرگ و خوشکل به رنگ صورتی خیلی کمرنگ روش داره که به نظر من تناسب بسیار زیبایی با وجه تسمیه این عطر داره!
7 تشکر شده توسط : سالمی parissa
سلام به دوستان عطر افشانی!
قبلا تو این پیج گفته بودم که بیلیو رو مدتی پس از خرید به خواهرم هدیه دادم! وقتی خواهرم ازش استفاده میکنه حس بهتری نسبت بهش دارم تا زمانی که خودم ازش استفاده میکردم! بیلیو نسبت به قیمتش رایحه خیلی خوبی داره و تو این رنج قیمت جزء بهترین گزینه هاست! البته از شیشه متفاوت و صد البته جذاب اون هم نباید ساده بگذریم!
صوفیا جون از اینکه گفتی از پخش و ماندگاری curious در مقایسه با believe راضی نیستی، خیلی تعجب کردم! فقط تنها چیزی که به ذهنم میرسه اینه که ممکنه curious هم دستخوش پدیده شوم ریفرموله شده باشه و مثل خیلی از کارهای دیگه که ریفرموله شدن؛ دچار افت کیفیت شده باشه! که اگه اینجور باشه واقعا برای من یکی خیلی غم انگیزه! من اونقدر مجذوب curious شدم که حدود 20میل باقی مونده ته شیشه اونو دلم نیومد استفاده کنم چون کار خیلی کمیابیه! کلا اونو بایگانی کردم و گهگاه میرم سراغش و یه کوچولو ازش میزنم واسه تجدید خاطرات☺
فقط تنها چیزی که میتونم بگم اینه که الان چندین سال از تاریخ انقضاء curious عزیزم گذشته و حتی یک ذره از کیفیت رایحه؛ میزان شفافیت و پخش و ماندگاری اون کم نشده!
واقعا کار با کیفیتی بود! قطعا اگه روزی دوباره جایی ببینمش حتما دوباره میگیرمش!
1 تشکر شده توسط : سالمی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir