نظرات | م.نژاداسدی
ترتیب نمایش
سلام دوستان
من این کار رو مرداد ماه از یکی از فروشگاه های زنجیره عطر و ادکلن خریدم و الان کاملا پیشمونم.اسم فروشگاه رو شاید نشه بگم اما با حرف (ه) شروع میشه!
اما درباره «دیور هوم» باید بگم که از نظر رایحه عالیه واقعاً و بوی فوق العاده داره.بوییی کاملا شفاف و با کیفیته و وقتی که استفاده می کنم حس تازگی و طراوت خوبی رو به من منتقل می کنه،البته فقط به خودم و نه اطرافیانم!چون اونها معمولا متوجه نمیشن که ادکن زدم!
اما اما از نظر ماندگاری می تونم نمره 1 رو بهش بدم!در واقع بعد از 20 دقیقه فقط با چسبوندن بینی به پیراهنتون میتونید بوی این کار رو متوجه بشین!
راجع به پخش بو میشه گفت تا 20 دقیقه در حدود یک متر!
وظیفه خودم دونستم که تجربه تلخ خودم رو به دیگران انتقال بدم.

یک تجربه که از این کار به دست آوردم این بود که از ادکلن ادو توالت استفاده نکنم و تا جایی که امکان داره از ادو پرفیوم استفاده کنم.به همین دلیل دیروز از یک شخص معتبر «آلور هوم اسپورت اکستریم» رو تهیه کردم که بر خلاف اون چیزی که اکثر سایتهای تخصصی ادکلن به اون اشاره کردن،ادو پرفیوم هست.
لازم به ذکره که «دیور هوم»ریفورموله شده،ضمن اینکه این احتمال وجود داره که اون فروشگاه معروف و نسبتاً محترم،یک ادکلن فیک رو به اینجانب قالب کرده باشه،چند نفر از دوستان نزدیکم که از اون خرید کرده بودن کاملا ناراضی بودن و به گفته خودشون 100 میل آب خریداری کردن!
1 تشکر شده توسط : دهناد ساسان فر

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir