نظرات | وجدان پرست
ترتیب نمایش
به جناب ایکاروس
سلام خدمت شما دوست عزیز،شما پزشک عمومی هستین یا متخصص یا بالاتر؟اگه بالاتر هست لطفا گرایشتونو بفرمایین،میدونم سوال یکم شخصیه اما لطفا بی جواب نذارید،سپاس.
1 تشکر شده توسط : سلطان عطربازهای ایران و توران
به جناب ناظری
حق با شماست دوست عزیز، من عجله کردم اما کاش لحن آخر رو به کار نمی بردین،به هرحال درست گفتی شما.
باز هم یک اقدام به هایپ دیگر!!!
گویا این سایت تبدیل به یه سایت متروکه شده دیگه ،کم جنب و جوش کم انرژی،واقعا دلگیر،بدرود شاید تا وقتی دیگر
ای کاش میتونستیم خیلی بیشتر از نظرات افشاگرانه استاد کیوان مشهدی استفاده کنیم
جناب فریار جای شما واقعا خالیست
رضاجان کاملا با شما موافقم
سلام دوستان علت تفاوت قیمت فاحش(بیش تر از 20 درصد!!!) این عطر توی این 2تا سایت که قیمت ثبت کردن چیه؟؟!!! این درصد تفاوت تو قیمتهای پایین خیلی مشکوک به نظر میرسه،شما هم با بنده موافقین دوستان؟؟
به eagle
سلام دوست عزیز حرفاتون کاملا درسته در مورد خطرناک بودن اما با قیمت زیر 100 تومن رایحه مشابه این کار رو فقط فیک های خطرناک دارن،از ریو کالکشن بگیر تا بقیه،مثلا همین اونتوس که میفرمایین فیک 10 هزار تومنیشم هست!!!کارهای اصل خیلی خوبی زیر 100 تومن هست که میتونین تهیه کنین.موفق باشین
به خانم ***

سلام،منم با شما موافقم و اصلا هم از وضعیت حال حاضر راضی نیستم.به هرحال صلاح مملکت خسروان دانند اما اگه این سایت واسه ماست خب ما که نمی پسندیم این وضعیت رو،در کل اینم اضافه کنم که خرید اینترنتی عطر اصلا معقولانه نیست و این توزیع ناعادلانه و نامتعادل ثروت و امکانات در کشور باعث شده که ما بعضی وقتا مجبور باشیم اینترنتی خرید کنیم وگرنه عطر رو تا تست نکنی و نبینی تا خود فروشگاه و اعتبارشو بقیه چیزا رو نبینی اونم توی این وضعیت بی اعتمادی بین مردم کشور نمیشه خرید کرد اونم با این قیمت های الکی گرون کمرشکن واسه قشر متوسط که اکثریت رو تشکیل میدن،خانم *** عزیز بهتون توصیه میکنم یه سرچی در مورد افیلیت مارکتینگ انجام بدین تا پاسخ بعضی سوالاتونو پیدا کنین چون اینجا من نمیتونم خیلی بحث رو باز کنم.فعلا
1 تشکر شده توسط : بابک ..م

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir